سکانداران جدید انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت تعیین شدند

سکانداران جدید انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت تعیین شدند

هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران (استصنا) با حضور اکثریت اعضای این تشکل بزرگ صنعتی برگزار شد و هیات مدیره جدید این تشکل برای یک دوره سه ساله از سوی اعضای آن انتخاب شده اند.

به گزارش ایسنا، به دنبال برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه این تشکل، پس از ارایه گزارش هیات مدیره، ارایه گزارش صورت های مالی، گزارش بازرس قانونی و طرح پرسش و پاسخ درخصوص عملکردها و دستاوردهای سه سال گذشته انجمن مزبور،17 کاندیدایی که خود را به صورت فردی (مستقل) و گروهی برای شرکت در انتخابات هیات مدیره آماده کرده بودند،ابتدا برنامه ها و انگیزه های خود را برای حاضران اعلام کردند که درنهایت پس از رای گیری زیر نظر نمایندگان وزارت کار،رفاه و تامین اجتماعی و اتاق بازرگانی ایران، به ترتیب افراد زیر با آرای ماخوذه به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران برای یک دوره سه ساله از سوی رای دهندگان انتخاب شده اند.

پس از انجام رای گیری،به ترتیب رضا خیامیان با دریافت 155رای، سید تقی حجازی با کسب149 رای، عبدالرضا حمیدی با کسب 139 رای، حمید رضاطیبی با کسب 135 رای،مجید محمد پور با دریافت 132 رای،محمد حسن دیده ور با اخذ 131رای، همایون مدیدی با احتساب 126 رای، کوروش آهنج با اخذ 119 رای و سیروس تالاری با اخذ 106 رای به عنوان اعضای 9 نفر اصلی هیات مدیره انتخاب شده و مجتبی اسلامی با 95 رای، کیهاندخت کاویانپور با 88 رای و حسن هلالی با 85 رای کسب شده به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره رای اعضاء را جلب کرده اند.

پیش از این، رضاپدیدار ( رئیس هیأت مدیره )،سیامک صمیمی دهکردی ( نائب رئیس هیأت مدیره)،حمیدرضاطیبی، سیدتقی حجازی،علیرضادرویشی،سعیدربیعی،فارس هاشم‌زاده ، حسن کاظمی ومحمود تبریزی اعضای ششمین دوره هیات مدیره انجمن را تشکل می دادند.

افزون براین، رضا پدیدار که پیش از این ریاست انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران را برعهده داشته، به دلیل محدودیت زمانی دو دوره ای کاندیداتوری هیات مدیره، امکان شرکت در انتخابات هیات مدیره انجمن را نداشت؛ با کسب 187 رای و محمد خادمی با کسب 84 رای به عنوان اعضای جدید هیات داوری این تشکل برگزیده شده اند.

افرون براین، جلال جانی با کسب 131 رای به عنوان بارزس قانونی استصنا برای دوره یکساله برگزیده شد.

طراحان، تامین کنندگان و تولید کنندگان تجهیزات صنعت نفت از سالها قبل، خلاء وجود تشکلی را جهت سامان دادن به امور مشترک واحد های خود احساس می کردند که درنهایت، در خرداد ماه سال 1379 هیات موسس منتخب، اقدامات لازم برای تهیه و تدوین اساسنامه را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت اولین اساسنامه انجمن سازندگان در سال 1382 به تصویب مجمع عمومی رسید. در حال حاضر این انجمن دوسوم از وندورلیست سازندگان عرصه صنعت نفت را تحت پوشش خود قرار داده که درصد قابل توجهی از تجهیزات این حوزه را تامین می کنند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا