از انتقاد به فساد در شهرداری تا ارتباط با مفسد اقتصادی!

از انتقاد به فساد در شهرداری تا ارتباط با مفسد اقتصادی! یکی از افرادی که پیش از این بنا به دلایلی ارتباط نزدیکی با شهردار تهران داشته است به صورت همزمان با یکی از مفسدین اقتصادی ارتباط نزدیکی دارد.


به گزارش صبح تهران،  شنیده های خبرنگار شما نیوز حاکی از آن است که یکی از افرادی که پیش از این بنا به دلایلی ارتباط نزدیکی با شهردار تهران داشته است به صورت همزمان با یکی از مفسدین اقتصادی که این روزها کمتر نامی از وی مطرح است یکی ارتباط نزدیکی دارد.


بنابراین گزارش این چهره نزدیک به مدیریت شهری سال ها پیش ملک بسیار مرغوبی را در خیابان (م) از نقاط بسیار گرانقیمت تهران از یک پیرزن به قیمت هر متر مربع1 میلیون تومان!!!خریداری می کند. مباشر این فرد باادعای اینکه ملک مذکور در مسیر اتوبان قرار دارد با فریب دادن صاحبش ملک را به ثمن بخس و متری یک میلیون تومان برای فرد مذکور خریداری می کند.البته پول خرید این ملک به مبلغ 2 میلیارد تومان از طریق همان چهره اقتصادی مفسد که در زمان دولت قبل ارتباطاتی را با جریان انحراف داشت تامین شده است!بعدها ملکی1000 متری در کنار همین ملک نیز برای یکی از نزدیکان این فرد خریداری می شود!این نکته بماند که تغییرات زندگی این فرد طی 10-12 سال گذشته چگونه رخ داده و از صفر به 100 رسیده است!


فرد مذکور که از سال ها پیش با چهره مفسد اقتصادی مورد نظر ارتباطاتی را برقرار کرده بود عملا بعنوان کارگزار نامبرده در حوزه های مختلف عمل می کند. برای مثال یک نمونه از ارتباطات نامبرده هماهنگی برای دریافت مجوز ساخت ویلایی6 طبقه با5000 متر بنا در 8000 متر زمین در خیابان(ز) می باشد که البته بیش از 100 اصله درخت نیز در آن قطع شده است!این ملک با توجه به این که چهره اقتصادی مذکور ممنوع المعامله است به نام کارمندان وی ثبت شده است!که با مباشرت این چهره که این روزها با مواضع اصلاح طلبانه درصدد خدمت به این جریان است مجوزهای لازم برای این اقدام صادر گردید!


لازم به ذکر است ابعاد ارتباط این 2 فرد بسیار گسترده تر از این 2 موضوع می باشد که به زودی موارد جدیدی را در این زمینه منتشر خواهیم کرد تا مشخص شود افراید که این روزها و در آستانه انتخابات با نگاه سیاسی و با هدف ضربه به جریان رقیب  ادعای مبارزه با فساد می کنند خود با مفسدین اقتصادی ارتباطی بسیار نزدیک دارند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا