معاون سازمان صنعت معدن و تجارت استان:

ثبت سفارش واردات کالا در آذربایجان شرقی تمام الکترونیکی است

ثبت سفارش واردات کالا در آذربایجان شرقی تمام الکترونیکی است

تبریز - معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : ثبت سفارش واردات کالا ذز این استان به صورت تمام الکترونیکی انجام می شود .

غلامعلی راستی ظهر شنبه با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این سیستم متقاضیان ثبت سفارش اعم از حقیقی و حقوقی می توانند با مراجعه به تارنمای sabtaresh.tpo.ir  ثبت نام کرده و با دریافت کدکاربری و رمز عبور شخصی، از طریق این سایت، سفارشات واردات خود را به صورت ۲۴ ساعته ثبت کنند.

معاون اموربازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ادامه داد : کلیه پیگیری های لازم تا حصول نتیجه که دریافت تأییدیه ثبت سفارش است، از طریق این سیستم میسر خواهد بود.

وی اظهار داشت: متقاضیان پس از اطلاع از پایان مراحل اداری ثبت سفارش از طریق همین سامانه می توانند بدون مراجعه حضوری اقدام به پرداخت اینترنتی کارمزد ثبت سفارش خود از طریق درگاه بانک ملی کرده و سپس پرونده ثبت سفارش متقاضیان بصورت خودکار به شعب بانک عامل و گمرکات اجرائی کشور ارسال خواهد شد .

راستی در پایان با اشاره به آمار ثبت سفارش آذر سال جاری گفت: در این مدت ۷۶۹ فقره پرونده به ارزش ۶۴ میلیون و چهارصد و پنجاه هزار دلار تشکیل شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا