آیا افزایش سرمایه ذوب آهن منتفی شده است؟

آیا افزایش سرمایه ذوب آهن منتفی شده است؟

علیرغم اینکه ماهها از انتصاب مدیرعامل جدید ذوب آهن اصفهان می گذرد اما هنوز احمد صادقی مواضع خود را در باره مهمترین اتفاق این شرکت در وضعیت حاضر بیان نکرده واین مهم موجب افزایش روز افزون شایعات درباره منتفی شدن خبر افزایش سرمایه ذوب آهن شده است.

 

طی چند روز گذشته اخبار و شایعاتی غیر رسمی درباره منتفی شدن افزایش سرمایه ذوب آهن اصفهان ، سهام این غول فولادی را علیرغم مثبت بودن کلیت بازار، روی موج منفی قرار داد.
این درحالی است که به دنبال تغییر مدیرعامل ذوب آهن اصفهان، ارتباط مدیران این شرکت با خبرنگاران به حداقل رسیده است ، چرا که احمد صادقی،  تمام مدیران ذوب آهن اصفهان را از هرگونه گفتگو با خبرنگاران نفی کرده است.
برهمین اساس به دنبال تایید یا تکذیب این خبر به سراغ یکی از مدیران منع شده از مصاحبه رفتیم که وی بدون ذکر نام خود گفت: خیر، منتفی شدن افزایش سرمایه شرکت تنها یک شایعه است و صحت ندارد و برنامه افزایش سرمایه شرکت هنوز به قوت خود باقی است.
افزایش سرمایه ذوب آهن اصفهان بیشتر از دوسال است که در دستور کار این شرکت قرار دارد، گویی ابه گره ای کور تبدیل شده است. اگرچه مدیرعامل سابق ذوب آهن اصفهان معتقد بود که افزایش 3.8 درصدی سرمایه شرکت موجب می شود صورت های مال شرکت ارایش بهتری پیدا کند و تامین مالی شرکت پس از رفع تحریم ها آسانتر خواهد شد اما هنوز مواضع مدیرعامل جدید این شرکت درباره این موضوع شفاف نیست و تنها اخباری غیررسمی درباره منتفی شدن خبر افزایش سرمایه شنیده می شود که از سوی مدیران شرکت تکذیب شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا