مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان خبر داد:

ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در ۸۰ درصد شهرک‌های صنعتی لرستان

ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی در ۸۰ درصد شهرک‌های صنعتی لرستان

خرم آباد - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از ایجاد زیرساخت های مخابراتی، رفع مشکل اینترنت و فیبر نوری شهرکهای صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد محمدی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد زیرساختهای مخابراتی در شهرکهای صنعتی لرستان گفت: این اقدام در راستای سهولت کسب و کار و تاثیر آن در ورود به بازارهای جهانی و به طور کلی بازاریابی مجازی و اینترنتی اجرایی شده است.

وی گفت: یکی از برنامه های اصلی این شرکت در سال جاری ایجاد بستر مخابراتی برای شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوده به طوریکه در سال جاری برای تحقق این امر تاکنون برای پنج شهرک حدود ۹ میلیارد ریال قرارداد مخابراتی منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان بیان داشت : در این خصوص جلسه مشترکی با حضور مدیر عامل و مدیران ستادی شرکت مخابرات استان و مدیران و کارشناسان مربوطه شرکت برای رفع مشکل اینترنت و زیرساخت های مخابراتی هشت شهرک صنعتی استان در محل دفتر مدیر عامل شرکت مخابرات برگزار شد.

محمدی افزود: در این جلسه مقرر شد شرکت مخابرات عملیات اجرایی و تحویل پروژه های فیبر نوری شهرک صنعتی الشتر و ناحیه صنعتی مرزیان را اجرا و تحویل پروژه های فیبر نوری شهرکهای صنعتی شماره دو دورود و اشترینان را ظرف دو ماه آینده به پایان رسانیده و در خصوص اجرا و تحویل پروژه های شبکه داخلی شهرکهای صنعتی شماره یک خرم آباد، الیگودرز و بروجرد تا پایان سال جاری اقدام کند.

وی گفت : تامین زیرساخت های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک های صنعتی بوده که این شرکت برای تامین زیرساخت ها تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

به گفته مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان از ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی قابل واگذاری در استان لرستان حدود ۸۰ درصد دارای تمامی امکانات زیربنایی اولیه برای استقرار متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی بوده که از این شهرکها ۱۴ شهرک دارای زیرساخت مخابراتی و ۹ شهرک آن دارای فیبر نوری هستند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا