مدیر عامل سیمان لامرد در گفت‌وگو با تسنیم:

۲۰ میلیون تن کلینکر در کارخانجات سیمان خاک می‌خورد

۲۰ میلیون تن کلینکر در کارخانجات سیمان خاک می‌خورد

مدیر عامل سیمان لامرد با بیان اینکه در حال حاضر ۲۰ میلیون تن کلینکر در کارخانجات سیمانی است، گفت: دولت در این شرایط رکود صنعت سیمان را به حال خود گذاشته است .

ابراهیم غلام زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه شرایط امروز صنعت سیمان بدتر از گذشته شده است، اظهارداشت: بخش عمده درآمد کارخانجات سیمانی صرف پرداخت قبوض گاز و برق می شود.زیرا اگر قبض ها را سر وقت پرداخت نکنیم به سرعت گاز و برق کارخانه قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه به صورت میانگین فقط 60 درصد ظرفیت تولیدات کارخانجات در بازار به فروش می رسد، افزود: دولت در این شرایط رکود صنعت سیمان را به حال خود گذاشته است و از آن طرف تشدید مشکلات هم تعطیلی واحدهای تولیدی را افزایش داده است.

مدیر عامل سیمان لامرد اضافه کرد: امروز فروش کارخانجات سیمانی 4 تا 5 ماهه است و هیچ نقدینگی برای انجام فعالیت های خود ندارد.

غلام زاده با اعلام اینکه در حال حاضر 20 میلیون تن کلینکر در کارخانجات سیمانی است، گفت:صنعت سیمان به دلیل عدم زیر ساخت‌های مناسب به مروز بازارهای صادراتی خود را هم از دست خواهد داد که این موضوع برای این صنعت یک زنگ خطر بزرگ است.

انتهای پیام/ 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا