کشتی‌آرای درگفت‌وگو بااقتصادآنلاین تحلیل‌کرد؛

بازار طلا پس از تنش‌های سیاسی اخیر

بازار طلا پس از تنش‌های سیاسی اخیر

رییس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش حدود 20 هزارتومانی قیمت سکه طی هفته گذشته خبر داد و گفت: میزان تقاضا در بازار داخل روال عادی دارد و تغییری نکرده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد آنلاین، درباره وضعیت بازار طلا اظهار کرد: با توجه به افزایش تنش های سیاسی در منظقه خاورمیانه و سایر مناطق جهان، معامله گران طلا دست به خرید طلا زده و در نتیجه در پی افزایش تقاضا قیمت طلا در بازار های جهانی طی هفته گذشته از روند صعودی برخوردار شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه قیمت طلا در هفته گذشته در بازار جهانی به 1105 دلار رسید، گفت: قیمت اونس طلا در هفته گذشته 42 دلار افزایش یافته است.
رییس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: در بازار داخل نیز طی هفته گذشته قیمت ارز نوسان داشته  و افزایش قیمت جهانی طلا موجب شد که قیمت سکه به 951 هزار تومان برسد، این  در حالی است که قیمت سکه هفته گذشته 932 هزارتومان بوده و بنابراین طی یک هفته از افزایش حدود 20 هزارتومانی برخوردار شده است.
کشتی آرای با بیان اینکه افزایش قیمت و تقاضا در بازار جهانی و بالا رفتن قیمت طلا و سکه در بازار داخلی تغییری بر تقاضا در بازار داخل ایجاد نکرده است، تاکید کرد: بازار داخل روال عادی دارد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا