مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين:

گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت به‌زودی پایان می‌یابد

گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت به‌زودی پایان می‌یابد

قزوین- مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی استان قزوين گفت: گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت در یک ماه آينده تكميل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، عبدالقهار ناصحی در بازدید از پروژه شبكه گاز شهرک صنعتی خرمدشت اظهار کرد: یكی از دغدغه‌های اصلی ما در شهرک صنعتی خرمدشت گازرسانی به این شهرک بود كه با پیگیری‌های مستمر و مكرر این مهم محقق شده است.

وی افزود: هم‌اکنون شبكه داخلی گاز در این شهرک به طول ۱۴كیلومتر و سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریال به پایان رسیده و احداث ایستگاه و خط تغذیه با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریال در مرحله تكمیل است.

ناصحی تصریح كرد: شهرک صنعتی خرمدشت به لحاظ وسعت درنظرگرفته شده برای استقرار واحدهای صنعتی در آن جزو بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود كه در حال حاضر در فاز اول آن تعداد ۱۱۵ قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقدشده و از این تعداد ۴۶ واحد با سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد ریال و اشتغال‌زایی یک هزار و ۳۳۶  نفر به بهره‌برداری رسیده است.

ناصحی افزود: پروژه گازرسانی این شهرک، جزء بزرگ‌ترین طرح‌های زیربنایی استان است كه علاوه بر گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت، ده‌ها روستای منطقه و شهرهای اطراف هم با راه‌اندازی آن از نعمت مهم گاز برخوردار شده و موجبات آسایش مردم و توسعه اقتصادی منطقه فراهم می‌شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا