تدوین شبیه‌سازی آموزش‌های شغلی

تدوین شبیه‌سازی آموزش‌های شغلی

معاون وزیر کار با تاکید بر لزوم تامین نیازهای مهارتی برای مشاغل نوین، گفت: فناوری اطلاعات در فنی و حرفه‌ای یک رویکرد استراتژیک است.

محمد امین سازگارنژاد با بیان اینکه حوزه فناوری اطلاعات در برنامه های جدید سازمان فنی و حرفه ای یک رویکرد استراتژیک است، گفت: با بهره گیری از فناوری اطلاعات، مهارت‌ها را به درون خانه ها ببریم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، معاون وزیر کار اظهارداشت:IT برای تحولات پیش رو بسیار مهم است و باید نقشه راهی در این حوزه تدوین شود که برای این کار باید وضعیت کنونی را بررسی و نقطه عزیمت برنامه های آینده را ترسیم کنیم. با استفاده از تجربه های جهانی و با استفاده از خدمات فناوری اطلاعات تمام فعالیت های سازمان را تحت پوشش قرار دهیم و نیازها و تحولات بازارکار، صنعت و فناوری و بخش عمومی جامعه را از طریق یک سامانه ملی در تمام سطوح و لایه های مهارت ها پاسخ دهیم.   

سازگار نژاد تصریح کرد: دنیا در حال تجربه یک فضای بزرگ و جدید است که ما باید بتوانیم با بهره گیری از فناوری اطلاعات حوزه های مهارتی خود را گسترش و از این علم جهت اقتصاد آموزش های فنی و حرفه ای برای ایجاد ارزش افزوده و تبدیل یک سازمان جاری به یک سازمان آتی استفاده کنیم تا بتواند به عنوان چشم و چراغ کشور در حوزه تحولات فناوری عمل و نیاز تحولات دنیا را در حوزه مهارتی های مورد نیاز فناوری های جدید برآورده سازد.

وی تاکید کرد: با استفاده از آموزش‌های مهارتی و بهره گیری از فناوری اطلاعات می توانیم نیاز شغل های فناوری نوین را پاسخ دهیم که لازمه آن همکاری با کارشناسان این حوزه جهت ارائه برنامه های پیشبرد اهداف سازمان در انجام فعالیت ها و خدمات سازمانی است.

این مقام مسئول در وزارت کار با تشریح آموزش‌های فنی و حرفه ای در دنیای امروزی تاکید داشت: زبان آموزش جهانی و ارائه آن مجازی و شبیه سازی است که رویکرد اعظم آن توسط بخش غیردولتی با پشتیبانی بخش دولتی انجام می پذیرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا