جزییات کنفرانس خبری سونی در CES 2016

جزییات کنفرانس خبری سونی در CES 2016

«کازو هیرای» مدیر اجرایی سونی در کنفرانس مطبوعاتی معرفی محصولات و سرویس‌های جدید سونی تأکید کرد که این کمپانی چند دهه دست به برند سازی زده و حاضر نیست خود را وارد بازی بازارهای شلوغ و البته موقت کند.

وی از پلی‌استیشن به‌عنوان موفق‌ترین بیزینس سونی نام برد و آن را بنچمارک کمپانی خود نامید. به گفته وی در فصل کریسمس امسال 5.4 میلیون پلی‌استیشن فروخته‌شده و رقم فروش 35 میلیون در جهان رکورد خوبی محسوب می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مایک فاسولو از دیگر مدیران سونی درباره دوربین هندی‌کم 4K صحبت کرد که 20 ایکس زوم اپتیک دارد و 16.6 مگاپیکسل است و ویژگی اتو فوکوس هوشمند دارد.

وی دوربین Alpha A7 Mark II را بهترین دوربین حال حاضر جهان نامید.

فاسولو سپس کوچک‌ترین اسپیکر بی‌سیم باکیفیت جهان را به نام h.ear go و سایر محصولات در بخش هدفون بنام‌های h.ear in، h.ear on، wireless in-ear و on-ear headphone را معرفی کرد.

وی همچنین سیستم ضبط‌صوتی PS-HX500 را نیز برای تولید فایل‌های صوتی حرفه‌ای رونمایی کرد.

محصول بعدی Extra Bass بود که به‌عنوان اسپیکر ضد آب بی‌سیم معرفی شد.

اما پروژه خانه هوشمند سونی با Life Space UX کلید خورد که در آن اسپیکرهای خانگی،پروژکتور پرتابل، اسپیکرهای شیشه‌ای و ... در آن نقش برجسته‌ای دارند.

در ادامه کنفرانس لوکاس واتسون قائم‌مقام یوتیوب از شراکت دو کمپانی برای تولید و توسعه فیلم‌های 4K گفته شد.

سپس در بخش تلویزیون لوگوی 4K UHD HDR سونی رونمایی شد (شبیه لوگوی) و سری جدید تلویزیون‌های موسوم به Bravia X93D مجهز به پردازنده X1 باکیفیت بی‌نظیر تصویری و صفحه بسیار ظریف رونمایی شد. همچنین گفته شد طراحی X90C که سال گذشته ایجاد شد، روی سایر محصولات 2016 اعمال خواهد شد.

در پایان نیز اپلیکیشن جدید سونی بنام Sony Pictures Home Entertainment برای خریدوفروش فیلم و شوهای تلویزیونی 4K از طریق تلویزیون‌های اندرویدی افتتاح شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا