آغاز بزرگترین جنگ تبلیغاتی جهان

آغاز بزرگترین جنگ تبلیغاتی جهان

کره جنوبی در پی آزمایش اتمی کره شمالی، اقدام به استقرار بلندگوهای غول پیکر در مرز این کشور کرد.

به گزارش رویترز، یک مقام نظامی کره جنوبی از آغاز برنامه‌های تبلیغاتی این کشور علیه کره شمالی در مناطق مرزی دو کره خبر داد. از سرگیری پخش برنامه‌های تبلیغاتی در مناطق مرزی، در پی آزمایش هسته‌ای دو روز پیش پیونگ یانگ از سوی سئول اتخاذ شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تابناک، یک مقام ارشد ارتش کره جنوبی که خواست نامش فاش نشود اعلام کرد :«با توجه به چهارمین آزمایش هسته‌ای کره شمالی ما باید پیام‌های انتقاد آمیز خود را به رژیم کیم جونگ اون برسانیم. توسعه برنامه هسته‌ای فشار اقتصادی بر مردم کره شمالی را بیشتر خواهد کرد.»

همچنین مقامات ارتش کره جنوبی از آماده باش کامل نیروهای ارتش در مرزهای این کشور با کره شمالی خبر دادند.

این درحالی است که در ماه‌های گذشته در پی انفجار مین در مناطق مرزی دو کره، دو سرباز کره جنوبی مجروح شدند و متعاقبا سئول بلافاصله برنامه‌های تبلیغاتی خود را علیه پیونگ یانگ پس از ۱۱ سال از سر گرفت. در مقابل، کره شمالی اتهامات مطرح شده را رد و تهدید کرد که بلندگوهای متعلق به کره جنوبی را هدف حمله قرار خواهد داد.

درگیری لفظی بین دو کره در ماه‌های گذشته تا حد آماده باش ارتش دو کره در سر مرزهای مشترک پیش رفت اما با انجام مذاکرات و با قطع برنامه‌های تبلیغاتی این تنش پایان یافت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا