در گفتگو با اقتصاد آنلاین مطرح شد؛

برنامه پنجم تمدید می‌شود؟

برنامه پنجم تمدید می‌شود؟

بیش از یک ماه از مدت مقرر برای ارائه لایحه بودجه سال ١٣٩٥ به مجلس می گذرد و عده ای از نمایندگان مجلس اعلام کردند که بررسی دو لایحه مهم برنامه ششم و بودجه ٩٥ زمان لازم دارد و در نتیجه صحبت از تمدید برنامه پنجم به میان آمده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین دولت در سال جاری نتوانست لایحه بودجه سال ٩٥ را در موعد مقرر به مجلس ارائه دهد، از سوی دیگر تدوین لایحه برنامه ششم نیز در دستور کار دولت قرار دارد و بنا شده که این دو لایحه هم زمان به مجلس برود.

دولت وعده داده این دو لایحه را در هفته آینده به مجلس ارائه کند اما برخی نمایندگان اعلام کرده اند که احتمال بررسی لایحه برنامه ششم در سال جاری وجود ندارد و احتمالا کار به سال آینده موکول میشود.

در این راستا غلامرضا مصباحی مقدم، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت:با تمدید برنامه پنجم موافق نیستم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم مجلس بتواند قانون برنامه ششم را بررسی کند تا از ابتدای سال ٩٥ شاهد اجرای برنامه ششم باشیم و دولت اعلام کرده که لایحه برنامه ششم را هم زمان با لایحه بودجه به مجلس ارایه می کند، صحبت از تمدید برنامه پنجم توسعه به گوش می رسد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا