نمایشگاه شیرآلات ساختمانی و تجهیزات نوین آشپزخانه در اصفهان آغاز به کار کرد

نمایشگاه شیرآلات ساختمانی و تجهیزات نوین آشپزخانه در اصفهان آغاز به کار کرد

اصفهان- ایرنا- نخستین نمایشگاه تخصصی سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مدرن آشپزخانه(Sanitex2016)، بعداز ظهر پنجشنبه در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه همزمان با چهارمین نمایشگاه بانک، بیمه، بورس و فرصت های سرمایه گذاری از 17 تا 20 دی امسال در محل نمایشگاه های بین المللی اصفهان برگزار می شود.
این نمایشگاه در نخستین سال برگزاری خود در قالب 35 غرفه و با حضور شرکت هایی از استان های تهران، اصفهان، یزد، کرمان و خراسان رضوی در سه هزار و 700 مترمربع فضای نمایشگاهی برپا شده است.
انواع کاشی و سرامیک تزیینی، سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات نوین آشپزخانه در غرفه برندهای مطرح کشور در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان و صنعتگران قرار گرفته است.
رییس نمایشگاه های داخلی و بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه سرویس های بهداشتی، شیرآلات ساختمانی و تجهیزات مُدرن آشپزخانه در سایر استان ها با عنوان تجهیزات آشپزخانه، سونا و استخر برگزار می شود اما در اصفهان به دلیل دوسالانه بودن نمایشگاه کاشی و سرامیک، این عنوان جدید برای آن انتخاب شده است.
مجید نایب زاده افزود: در نمایشگاه کاشی و سرامیک اصفهان که هر دو سال یک بار برگزار می شود، حدود 80 درصد سهم نمایشگاه به بخش کاشی و سرامیک اختصاص می یافت و بسیاری از فعالان سرویس های بهداشتی و شیرآلات از شرکت در نمایشگاه بازمی ماندند به همین دلیل عنوان نمایشگاه سرویس های بهداشتی شکل گرفت.
به گفته وی، برگزاری نمایشگاه سرویس های بهداشتی برای اولین بار در اصفهان با هدف جذب هرچه بیشتر فعالان این صنعت صورت گرفت.
وی افزود: هم اکنون در اولین نمایشگاه سرویس های بهداشتی، شیرآلات و تجهیزات مدرن آشپزخانه دو سوم مشارکت کنندگان مربوط به بخش شیرآلات و سرویس های بهداشتی و کاشی های تزیینی هستند.
نایب زاده با تأکید براینکه اولویت در برگزاری این نمایشگاه نمایش تولید ملی و محصولات داخلی است، گفت: هم اینک در عنوان این نمایشگاه واژه بین المللی دیده نمی شود اما در سال های آینده می توان بُعد خارجی نمایشگاه را توسعه داد.
برگزاری نشست هم اندیشی اعضای انجمن انبوه سازان در روز 19 دی و معرفی اولین شیر آب بدون رسوب در ایران، از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا