منصور خبر داد:

ابلاغ متمم توافق‌نامه بخش معدن و سازمان جنگل‌ها

ابلاغ متمم توافق‌نامه بخش معدن و سازمان جنگل‌ها

گروه معادن - معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور از ابلاغ متمم توافق‌نامه بین بخش معدن و سازمان جنگل‌ها در روز سه‌شنبه هفته گذشته (15 دی ماه) خبر داد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ماین نیوز به شیراز، مسعود منصور در همایش مدیریت در اقتصاد معدن که در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه در نبود آمایش سرزمین باید دستگاه‌های مختلف به منظور به حداقل رسیدن آسیب فعالیت‌های اقتصادی به محیط زیست، منابع طبیعی و جنگل‌ها با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند، عنوان کرد: به نظر من شورای عالی معادن باید به جای رسیدگی به پرونده‌های جزئی به مباحث کلان‌تر بپردازد.

وی افزود: توصیه من این است که در توسعه فعالیت‌های معدنی در کشور به جای نگاه کمی، نگاه کیفی حاکم شود و ما به جای افزایش تعداد معادن، بهره‌وری و افزایش تولید در معادن فعلی را دنبال کنیم.

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور تاکید کرد: در صدور مجوز فعالیت معادن شن و ماسه به ویژه در شمال کشور دقت بیشتری باید صورت بگیرد و از سوی دیگر اختلافات بین بخش معدن و سازمان جنگل‌ها نیز باید ابتدا در کارگروه مشترک و سپس کارگروه مرکزی اختلافات مورد بررسی و حل و فصل قرار بگیرد و دادگاه و محاکم قضایی باید آخرین ابزار برای رسیدگی به اختلافات بین دو بخش باشند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا