از شنبه انجام آغاز می‌شود؛

پذیره‌نویسی اوراق اجاره "پترو ریگ کیش" در فرابورس

پذیره‌نویسی اوراق اجاره

اوراق اجاره 650 میلیارد ریالی شرکت دانا پترو ریگ کیش از روز شنبه 19 دی‌ماه در فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.



اوراق اجاره 650 میلیارد ریالی شرکت دانا پترو ریگ کیش از روز شنبه 19 دی‌ماه در فرابورس ایران پذیره‌نویسی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، پذیره‌نویسی اوراق اجاره به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز جهت خرید یک دستگاه دکل حفاری خشکی شرکت دانا پترو ریگ کیش از 19 تا 25 دی‌ماه در بازار سوم فرابورس ایران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، تعداد کل این اوراق650 هزار ورقه به صورت 4 ساله با نرخ 21 درصد بوده و سود آن به صورت سه ماه یکبار پرداخت می‌شود؛ علاوه بر این، شرکت‌ تأمین سرمایه بانک ملت به عنوان بازارگردان و متعهد پذیره نویسی، بانک دی به عنوان ضامن و کارگزاری آرمون بورس به عنوان عامل فروش این اوراق معرفی شده‌اند.

بازارگردانی اوراق «صدانا98» مبتنی بر مذاکره و با تضمین کف قیمتی یک میلیون ریال است ضمن آنکه سقف تعهد خرید از هر کد معاملاتی 6  هزار و 500 ورقه و حداکثر تعهد روزانه 23 هزار و 500 ورقه خواهد بود.

همچنین، اوراقی که در مدت پذیره‌نویسی به فروش نرسند، توسط متعهد پذیره‌نویسی خریداری شده و به مرور در بازار عرضه خواهد شد.

گفتنی است، شرکت دانا پترو ریگ کیش در زمینه تهیه و تامین انواع دکل‌های حفاری مورد نیاز در صنعت نفت و گاز فعالیت دارد و سرمایه آن یک هزار و 80 میلیارد ریال است.

 

این اوراق توسط شرکت مشاوره سرمایه گذاری آرمان آتی طراحی شده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا