سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه، 950 هزار تومان

سکه آتی تحویل اردیبهشت ماه، 950 هزار تومان

با افزایش قیمت اونس جهانی طلا و قیمت سکه و ارز در بازار داخلی، سکه آتی نیز با رشد مواجه شد و در سررسیدهای سال آینده به 950 هزار تومان رسید.

به گزارش خبرنگار ایسنا، با افزایش قیمت دلار و سکه در بازار آزاد، قیمت سکه آتی نیز در تمامی قراردادها با افزایش مواجه شد و به محدوده 940 هزار تومان رسید.

بر این اساس با رسیدن قیمت سکه در بازار نقدی به 945 هزار تومان، سررسیدهای آتی نیز با افزایش مواجه شدند و سکه تحویل دی ماه با افزایش به 944 هزار تومان رسید و سکه تحویل اسفند نیز با قیمت 945 هزار تومان داد و ستد شد.

در این میان قراردادهای سال آینده نیز با رشد مواجه شدند به طوری که قرارداد تحویل اردیبهشت 1395 به قیمت 946 هزار تومان رسید و رشد 0.26 درصدی تجربه کرد، در این شرایط سکه تحویل تیر ماه سال آینده نیز رشد کرد و در قیمت های 950 هزار تومان داد و ستد شد.

علاوه بر افزایش قیمت سکه در بازار نقدی و آتی، قیمت دلار نیز با جهش مواجه شده و با ورود به کانال ۳۷۰۰ تومانی روند صعودی خود را آغاز کرده است. این در حالی است که تقاضا در بازار جهانی طلا در سایه تنش‌های خاورمیانه و سقوط بازارهای بورس جهان، افزایش یافته و پیش بینی شده است که با ادامه دار شدن این روند، قیمت سکه در بازار داخلی نیز با افزایش مواجه شود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا