خزاعی تاکید کرد

لزوم حمایت دولت از صنایع و تولیدات داخلی

لزوم حمایت دولت از صنایع و تولیدات داخلی

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشور بر لزوم حمایت دولت از صنایع و تولیدات داخلی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا در آذربایجان‌‎شرقی، محمد خزاعی در جریان بازدید از صنایع فعال ارس ضمن آشنایی با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، از نزدیک در جریان فعالیت‌های اقتصادی این منطقه آزاد قرار گرفت.

وی در بازدید از گروه صنعتی آمیکو به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان صنایع خودروهای سنگین و نیمه سنگین کشور در ارس، بر لزوم شناسایی چالش ها و رفع فوری مشکلات تاکید کرد.

گفت‌و‌گوی رودرو با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی حاضر در سایت های صنعتی ارس یکی دیگر از برنامه‌های معاون وزیر امور اقتصاد و دارایی بود.

ارس، به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران در شمال غرب ایران واقع بوده و فعالیت های تولیدی و صنعتی متعدد در حوزه های صنایع سنگین، نیمه سنگین، پاک و همچنین صنایع دیگر از جمله کشاورزی، گردشگری و سایر فعالیت های اقتصادی از جمله صادرات، تجارت و بازرگانی در آن رونق دارد.

این مطنقه آزاد در 135 کیلومتری مرکز آذربایجان شرقی قرار گرفته و در امتداد رودخانه ارس با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان همسایه است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا