امروز رقم خورد؛

۶ کالا در صدر معاملات تالار شیمیایی

۶ کالا در صدر معاملات تالار شیمیایی

جوش شیرین، سودکاستیک، منومر وینیل استات، دی اتانول آمین، اسیداستیک و دی اتیلن گلایکول امروز صدرنشین رینگ محصولات شیمیایی بودند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» عرضه ۷۰۰ تنی جوش شیرین شیراز امروز ۱۹۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزار و ۱۹۵ تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن نیز یک هزار و ۴۵۹ تومان رقم خورد.

در همین حال سودکاستیک بندرامام نیز که به میزان ۱۰۰۰ تن عرضه شده بود، بیش از ۳ هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۱۸ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید ن نیز ۴۴۵ تومان رقم خورد.

سودکاستیک پتروشیمی اروند نیز در این روز ۵ هزارتن عرضه شد و ۶ هزار و ۹۷۵ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا ۴۳۷ تومان رقم خورد.

در این روز البته استایرن منومر پتروشیمی پارس به میزان عرضه یعنی ۳ هزارتن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۲هزار و ۸۸۰ تومان مورد معامله قرار گرفت.

امروز همچنین منومر وینیل استات شازند که به میزان ۱۱۰ تن عرضه شده بود، ۱۱۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزار و ۸۵۰ تومان بود، میانگین ثبت شده برای خرید این کالا نیز ۲ هزار و ۹۵۴ تومان رقم خورد.

اسیداستیک هم در این روز بیش از میزان عرضه تقاضا داشت، حال آنکه در هفته های گذشته با استقبال اندک خریداران همراه شده بود، به این ترتیب عرضه ۵۰۶ تنی این کالا ۷۳۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۹۴۴ تومان و میانگین قیمت خرید آن نیز ۹۷۵ تومان رقم خورد.

در همین حال امروز محصولاتی مانند کربنات های سدیم سبک و سنگین شیراز، بنزن بوعلی سینا، دی اتیل هگزانول و ایزوبوتانول  شازند، اوره صنعتی خراسان و اسیدترفتالیک پتروشیمی تندگویان با معاملاتی متعادل روبه رو بودند و بخشی از تناژ عرضه آنها وارد سیستم مچینگ شدند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا