توسعه فعالیت های اکتشافی در سیستان و بلوچستان

توسعه فعالیت های اکتشافی در سیستان و بلوچستان

دنیای معدن - در دیدار معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با دکتر هزاره مدیر کل دفتر ارزیابی و نظارت سازمان زمین شناسی کشور نحوه انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

منطقه سیستان و بلوچستان، داوود شهرکی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت و معدن استان در این دیدار گفت: توسعه فعالیت های اکتشافی در استان از طریق تهیه نقشه های یک صد هزارم زمین شناسی جزء برنامه های این سازمان است.

شهرکی گفت: در این دیدار در خصوص نحوه ادامه فعالیت سازمان زمین شناسی و تعیین تکلیف ادامه اکتشاف محدوده های در اختیار و همچنین انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت .

وی تصریح کرد: مقرر شد که با توجه به موافقت های استان برای تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز برای انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی ، سازمان زمین شناسی نیز به همان میزان اعتبار پیش بینی نماید و در مساحتی معادل 20 هزار کیلومتر خطی این مطالعات انجام پذیرد .

شهرکی خاطرنشان کرد: توافقی هم صورت پذیرفته که برنامه تهیه نقشه های یک صد هزارم زمین شناسی استان طبق برنامه تدوین شده انجام و مطالعات اکتشاف در محدوده های در اختیار نیز در دستور کار قرار گیرد .

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا