فروش نقد و اقساطی آلفارومئو + شرایط

فروش نقد و اقساطی آلفارومئو + شرایط

شرکت آلفاموتور شرایط فروش زمستانه آلفارومئو را اعلام کرد.

به گزارش نامه نیوز، مهدی چراغی، سرپرست بازاریابی شرکت آلفاموتور با اشاره به اینکه این شرکت واردکننده 3 محصول آلفارومئو با نام‌های جولیتا، میتو و 4C است، شرایط فروش نقدی و اقساطی جولیتا و میتو را اعلام کرد.

وی گفت: در این فروش زمستانه اقساط 10، 14 و 18 ماهه بدون کارمزد برای خریداران در نظر گرفتیم که در آن مدل 2015 میتو و جولیتا و مدل 2016 جولیتا را به فروش می‌رسانیم.

چراغی افزود: به ازای خرید نقدی جولیتا 2016 به قیمت 169 میلیون و 500 تومان، کارت VIP خدمات پس از فروش به مشتریان داده می‌شود و در خرید اقساطی 14 ماهه و 18 ماهه بدون کارمزد نیز خریداران می‌توانند از بیمه بدنه یک‌ساله رایگان استفاده کنند.

محصولات آلفارومئو آلفاموتور، شامل جولیتا و میتو هاچ‌بک و 4C سوپراسپرت است. شرکت آلفارومئو ایتالیا یکی از شرکت‌های زیر مجموعه کمپانی فیات کرایسلر محسوب می‌شود که از دیگر شرکت‌های زیر مجموعه این گروه می‌توان به فراری، مازراتی، جیپ و لانچیا اشاره کرد.

شرکت آلفاموتور نماینده فروش و خدمات پس از فروش آلفارومئو در ایران، از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر دارای 16 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، گرگان، مشهد است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا