آغاز دوره اقتصاد مقاومتی در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی

آغاز دوره اقتصاد مقاومتی در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی

اولین دوره آموزش کارگاهی تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی شروع به کار کرد. در این مراسم جمعی از اساتید و اندیشمندان حوزه اقتصادی مقاومتی حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اولین دوره آموزش کارگاهی تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی با عنوان «شهید حاج حمیدرضا اسدالهی» در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی شروع به کار کرد. در این مراسم جمعی از اساتید و اندیشمندان حوزه اقتصادی مقاومتی مانند عادل پیغامی، طغیانی و همچنین مسئولین و دانشجویان این مرکز مطالعاتی حضور داشتند.

رمضانی، مسئول کانون تربیت و اقتصاد مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی، در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیرمقدم به دانشجویانی که در این دوره شرکت کردند، گفت: ما به دنبال این هستیم که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی مقاومتی و تأکیدات ایشان بر مسأله اقتصاد، با برگزاری دوره های آموزشی اقتصاد مقاومتی به تبیین فرمایشات ایشان و فرهنگ سازی و گفتمان سازی در این حوزه بپردازیم.

وی در ادامه با اشاره به علت نام گذاری دوره به نام شهید حاج حمید اسدالهی افزود: این شهید مؤسس کانون تربیت و بین الملل مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی بود که هفته گذشته در منطقه حلب سوریه به مقام رفیع شهادت نائل شد؛ و ما امیدواریم با توسل به این شهید بزرگوار حرکتمان با خیر و برکت همراه باشد.

مسئول کانون تربیت و اقتصاد مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی به ارائه سرفصلهای دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی پرداخت و گفت: آشنایی با اقتصاد ایران، اقتصاد اسلامی، اقتصاد متعارف، اقتصاد مقاومتی، تربیت اقتصادی، جنگ اقتصادی و اقتصاد تحریم و اصول و مبانی تبلیغ از سرفصلهای این دوره است که توسط اساتید مبرز این حوزه تدریس خواهد شد.

در ادامه فروزان، جانشین مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی به تشریح خصوصیات بارز شهید حمیدرضا اسدالهی پرداخت و گفت: ایشان در هر جایی که احساس وظیفه می کرد، دست به کار می شد و یکی از دغدغه های این شهید بزرگوار تبیین اقتصاد مقاومتی در شکل گیری تمدن اسلامی بود.

لازم به ذکر است دوره های آموزشی اقتصاد مقاومتی با حضور اساتید این حوزه از جمله: مسعود درخشان، مهدی صادقی،عادل پیغامی، سید مهدی زریباف،  حجت الله عبدالملکی، مهدی طغیانی، احسان خاندوزی،  سید یحیی علوی و مصطفی سمیعی نسب در مرکز مطالعات راهبردی تربیت اسلامی با حضور خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 09372223416 و 09199719726 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا