3 روش موثر برای افزایش کارآمدی کارمندان

3 روش موثر برای افزایش کارآمدی کارمندان

یکی از روش‌های بسیار مؤثر برای افزایش کارآمدی کارمندان، روحیه بخشیدن به آنان است. اگر افراد روحیه و یا حوصله کار کردن نداشته باشند، شرکت را با مشکل مواجه می‌سازند. در اینجا چند تدبیر برای اینکه چگونه کارمندانتان را چند روزی از میز کارشان دور کنید تا نفسی تازه کنند را شرح خواهیم داد.

مرخصی، بدون استرس!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین، کارمندان دوست ندارند هنگامی که بیمار هستند از مرخصی‌هایی که به سختی جمع کرده‌اند استفاده کنند، چون آنها را برای رفتن به سفر لازم دارند!

۴۰٪ از کارمندان در آمریکا معتقدند هنگامی که در سفر هستند کوهی از کار در شرکت جمع خواهد شد وهنگام بازگشت باید تمامی آنها را به تنهایی انجام دهند‌. زیرا کسی قادر نیست وظایف سخت آنها را به درستی انجام دهد. اگر کارمندان هنگام ترک محل کار برای رفتن به سفر دچار استرس باشند، نه تنها از مرخصی خود لذت نمیبرند، بلکه هنگام بازگشت با خستگی بیشتر به انجام کارشان می‌پردازند. توجه داشته باشید حتی کمی قدم زدن در اطراف محل کار یا صرف ناهار در بیرون از شرکت، نگرانی آنها را کمتر می‌کند.


به کارمندان انگیزه کار دهید!

کارمندان موفق و با انگیزه کمتر کار می‌کنند ولی نتایج بهتری می‌گیرند. گاهی شرکت را زودتر تعطیل کنید .به آنها انگیزه دهید ،خواهید دید که چگونه درانجام کارها موفق تر خواهند بود. در برخی فصول ،کارمندان ساعات طولانی تری کار می‌کنند و دوست دارند سریع زمان به لحظه تعطیلی شرکت نزدیک شود و رها شوند در این شرایط آنها جز خستگی چیز دیگری به خانه نخواهند برد.


با کارمندان خود درباره فواید مرخصی صحبت کنید!

۸۰٪ از مدیران معتقدند که استفاده کردن از تعطیلات و رفتن به سفر انگیزه افراد را برای کار کردن زیاد می‌کند وبرخی معتقدند طرز برخورد کارمندان با ارباب رجوع بهتر خواهد شد. مدیران دوست دارند کارمندان آنها همیشه از سلامتی و شادابی برخوردار باشند. این کار با مرخصی چند روزه بدون استرس تسهیل می‌گردد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا