خیز دلار به بهانه قطع روابط !

خیز دلار به بهانه قطع روابط !

بازار ارز امروز در تهران به تنش های سیاسی روزهای اخیر واکنش نشان داد و از سکون هفته گذشته خارج شد.

بازار ارز در ایران هم چندان دور از تنش های سیاسی روزهای اخیر با عربستاان نبوده است؛ امروز دلار خیزی 30 تومانی برداشت تا به بیش از 3700 تومان برسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، بازارهای ارز و طلا سال جدیدی میلادی را با تنش آغاز کردند و تحت تأثیر تنش های سیاسی میان ایران و عربستان به عنوان دو تولیدکننده بزرگ نفت در خاورمیانه، نوسانات قابل ملاحظه ای داشته اند.

امروز بازار ارز در تهران نیز شاهد افزایش قیمت دلار بود تا نشان دهد نسبت به اتفاقات اخیر چندان بی تفاوت نیست؛ دلار روز سه شنبه افزایشی 30 تومانی را تجربه کرد و به 3708 تومان  رسید.

یورو اما مسیر عکس طی کرد و با افتی 17 تومانی به 4018 تومان رسید. این در حالی است که پوند هم تقریبا ثابت بود و تنها 5 تومان گران شد.

با وجود افزایش قیمت دلار اما قیمت طلا در بازار تهران ثابت بود. یک مثقال طلا امروز 416 هزار و 800 تومان، یک گرم طلا 18 عیار هم 96 هزار و 130 تومان معامله شد بدون اینکه تغییری نسبت به روز گذشته داشته باشد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی و طرح قدیم 941 هزار تومان معامله شدند. نیم سکه با هزار تومان افزایش به 480 هزار تومان و ربع سکه نیز با هزار تومان افزایش به 264هزار تومان رسید. هر قطعه سکه یک گرمی هم با دو هزار تومان بیشتر نسبت به روز گذشته 172 هزار تومان خرید و فروش شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا