فعالیت های اکتشافی در سیستان و بلوچستان توسعه می یابد

فعالیت های اکتشافی در سیستان و بلوچستان توسعه می یابد

دنیای معدن - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: توسعه فعالیت های اکتشافی در سیستان و بلوچستان جزء برنامه های سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

داود شهرکی از زاهدان، در حاشیه دیدار با مدیرکل دفتر ارزیابی و نظارت سازمان زمین شناسی کشور اظهار داشت: توسعه فعالیت های اکتشافی در سیستان و بلوچستان جزء برنامه های سازمان صنعت، تجارت و معدن است و نحوه انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی در سیستان و بلوچستان درحال بررسی است.

داود شهرکی گفت: در این دیدار در خصوص نحوه ادامه فعالیت سازمان زمین شناسی و تعیین تکلیف ادامه اکتشاف محدوده های در اختیار و همچنین انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.

وی تصریح کرد : مقرر گردید که با توجه به موافقت های سیستان و بلوچستان برای تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز برای انجام مطالعات ژئوفیزیک هوایی، سازمان زمین شناسی نیز به همان میزان اعتبار پیش بینی نماید و در مساحتی معادل 20 هزار کیلومترخطی این مطالعات انجام پذیرد.

شهرکی تصریح کرد : توافقی هم صورت پذیرفته که برنامه تهیه نقشه های یک صد هزارم زمین شناسی استان طبق برنامه تدوین شده انجام و مطالعات اکتشاف در محدوده های در اختیار نیز در دستور کار قرار گیرد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا