بیش از ۶ میلیون تن مواد معدنی در خراسان جنوبی استخراج شد

بیش از ۶ میلیون تن مواد معدنی در خراسان جنوبی استخراج شد

دنیای معدن - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون ۶.۵ میلیون تن ماده معدنی از معادن خراسان جنوبی استخراج شده است، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۰ میلیون تن ماده معدنی از معادن استان استخراج شود. محمد سالاری در بیرجند اظهار داشت: استخراج اسمی شامل میزان قابل برداشت مواد معدنی از ذخایرمعدنی است که این مقدار پس از استخراج برای فرآوری به کارخانه های استان و خارج از استان ارسال می شود. وی افزود: بیش از 2.4 تن ذخیره قطعی معدنی در استان وجود دارد که تعداد معادن دارای پروانه بهره برداری 419 فقره است که این پروانه ها از بیش از 37 نوع ماده معدنی برخوردار هستند. معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: میزان استخراج سالانه این معادن بیش از 10.7 میلیون تن بوده است.

محمد سالاری در بیرجند اظهار داشت: استخراج اسمی شامل میزان قابل برداشت مواد معدنی از ذخایرمعدنی است که این مقدار پس از استخراج برای فرآوری به کارخانه های استان و خارج از استان ارسال می شود.

وی افزود: بیش از 2.4 تن ذخیره قطعی معدنی در استان وجود دارد که تعداد معادن دارای پروانه بهره برداری 419 فقره است که این پروانه ها از بیش از 37 نوع ماده معدنی برخوردار هستند.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: میزان استخراج سالانه این معادن بیش از 10.7 میلیون تن بوده است.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا