دبیرانجمن صنفی پتروشیمی به بورس پرس اعلام کرد:

آخرین اخبار از نرخ خوراک پتروشیمی و زمان ابلاغ / رضایت نسبی از قیمت ها

آخرین اخبار از نرخ خوراک پتروشیمی و زمان ابلاغ / رضایت نسبی از قیمت ها

دبیرانجمن صنفی پتروشیمی با اعلام اینکه نرخ خوراک پتروشیمی به زودی و شاید همین هفته ابلاغ می شود از رضایت نسبی قمیت ها خبر داد و لزوم زمان محاسبه از اول سال جاری تاکید کرد.

احمد مهدوی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در پاسخ به این سئوال که نرخ خوراک پتروشیمی ها که به گفته هفته پیش وزیر نفت قرار بود به زودی ابلاغ شود ، به کجا انجامید؟ توضیح داد: آخرین پیگیری های به عمل آمده از مسئولان مرتبط حکایت از آن دارد که قیمت های جدید به زودی و شاید این هفته ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: به گفته متولیان این موضوع ، همه محاسبات نهایی و آماده ابلاغ و اجرا است و ما هم منتظریم تا قیمت های مصوب ، ظرف روزهای آینده رسما" ابلاغ و ابهام شرکت های پتروشیمی برطرف شود.

این مقام مسئول در برابر این سئوال که آیا از چند و چون نرخ مصوب و گمانه زنی قیمت های 10.5 تا 12 سنت اطلاع دارد یا خیر ؟ به بورس پرس گفت : از قرار معلوم در محاسبه قیمت ها به همان فرمول مصوب مجلس تکیه شده است. در نتیجه قیمت استخراجی تا حدودی مورد رضایت قرار گرفته است. با این حال باید منتظر ابلاغیه رسمی بود.

مهدوی در مورد دیگر سئوال که مربوط به زمان محاسبه قیمت های اعلامی بود هم توضیح داد: انجمن صنفی بر لزوم محاسبه قیمت ها از ابتدای سال جاری تاکید داشته اما وزارت نفت در نظر دارد این قیمت ها از اول سال 95 لحاظ شود. بنابراین این موضوع هم در ابلاغیه قید شده و باید منتظر بود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا