خبرنگار تسنیم حائز رتبه برتر در جشنواره راه آهن شد

خبرنگار تسنیم حائز رتبه برتر در جشنواره راه آهن شد

در مراسمی با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، خبرنگار تسنیم به عنوان عکاس برتر نخستین جشنواره فرهنگی هنری راه آهن در بخش راه آهن و سفر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ در مراسم پایانی نخستین جشنواره فرهنگی- هنری راه آهن که با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر عامل راه آهن، مدیران انجمن های صنفی ریلی، جمعی از بازیگران و کارگردانان سینما و صدا و سیما، دست اندرکاران رسانه های جمعی و فعالان عرصه های فرهنگی و هنری کشور در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی راه آهن برگزار شد، از مهدی حاجی وند خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جایزه تقدیر شد.
بر اساس این گزارش؛ مهدی حاجی وند در این جشنواره موفق شد عنوان نخست بخش راه آهن و سفر را کسب کند. همچنین وی در این مراسم لوح تقدیر، تندیس و جایزه خود را به تمامی کارگران گمنام و زحمت کش خطوط ریلی کشور تقدیم کرد.
گفتنی است؛ هیئت داوران نخستین جشنواره فرهنگی- هنری راه آهن برگزیدگان این جشنواره را به این شرح معرفی کرد:
. منتخبین بخش «عکس» بر اساس موضوعی عبارتند از:
راه آهن و سفر: مهدی حاجی وند از تهران، محمد حسین صفری از تهران و زهرا محمدی از ساری به ترتیب رتبه اول تا سوم.
راه آهن و توسعه: محمد آزادی احمد آبادی از تهران، حسین جوادی ابرقویی از تهران و سحر هلالی از ساری به ترتیب رتبه اول تا سوم.
راه آهن و ایمنی: فیروز نوروزی از تهران، ناصر امامی از تهران و اکبر قاسم پور از ساری به ترتیب رتبه اول تا سوم.
راه آهن و محیط زیست: محمد مهیمنی از تهران، بهزاد بهروزنیا از تهران و امیر جلال از ساوه به ترتیب رتبه اول تا سوم.
. در بخش فیلم صد ثانیه ای پیام عزیزی(تهران) با فیلم من، بابا...قطار، سهیل سالمی (البرز) با فیلم در امتداد دو خط و محمد صادق دهقانی(مشهد) با فیلم کوپه سه نفره به ترتیب رتبه اول تا سوم.
. فیلم های شش و پنج دقیقه به کارگردانی شهره رعایتی از تهران، تصمیم به کارگردانی محمد رضا گلپور از تهران و سفر سبز به کارگردانی حسین جوادی ابرقویی از تهران شایسته تقدیر معرفی شدند.
. در بخش « داستان کوتاه » صدیقه جعفریان از تهران با داستان کوپه هفت، مرجان ریاحی از اصفهان با داستان قطار ساعت نه و سارا خادمی از تهران با داستان از حرکت و از سکون به ترتیب رتبه اول تا سوم.
. در بخش « کاریکاتور » هادی معینی قراگوزلو از تهران، حمید قالیجاری از کرمانشاه و علی شعبانی از اراک به ترتیب رتبه اول تا سوم.
. برندگان بخش « شعر » عبارتند از: مریم هاشم پور از شیراز، علی فردوسی از اصفهان و علیرضا رجب علیزاده کاشانی از اصفهان به ترتیب رتبه اول تا سوم.
. ترانه: امید روزبه از تهران، سپیده حاتمی از اصفهان و احسان بایگی از تهران به ترتیب رتبه اول تا سوم.
. شعر طنز: محمد حسین ملکیان از اصفهان، امیر حسین خوشحال از خراسان رضوی و فریبا زمانی از اصفهان به ترتیب رتبه اول تا سوم.
*هیئت داوران جشنواره در بخش ایده پردازی، هیچ شرکت کننده ای را حائز رتبه برتر تشخیص نداد و دو نفر از شرکت کنندگان به عنوان شایسته تقدیر معرفی شدند که عبارتند از: شیوا حسینی فولادی از اصفهان و فرهاد کریم خانی از آذربایجان غربی.
گفتنی است ترکیب هیات داوران نخستین جشنواره فرهنگی- هنری راه آهن عبارت بودند از :
فیلم 100 ثانیه ای: هاتف علیمردانی – علی افشین راد – کورش پاکی ، عکس: کاوس صادقلو – احمد احمدی – علیرضا پوراکبری، شعر : رضا رفیع- علیرضا بندری، داستان: نادر قبله ای، کاریکاتور: ساسان خادم و ایده‌پردازی: دکتر مهرداد تقی‌زاده- ایمان تاش و امیر اکبر نژاد.
انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا