سرمایه‌گذاری در شهر زنجان

سرمایه‌گذاری در شهر زنجان

کلاف دوم امروز مربوط به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر زنجان است، این شهر که در زمینه کشاورزی و همچنین گردشگری پتانسیل‌های ...

کلاف دوم امروز مربوط به معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر زنجان است، این شهر که در زمینه کشاورزی و همچنین گردشگری پتانسیل‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری دارد امروز تصمیم گرفته تا فرصت‌های موجود را به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند معرفی کند.

در این خصوص سعید امیدی، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به احصای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهر زنجان اظهار کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر زنجان شناسایی شده و مجوزهای لازم اعم از اسناد و مجوزهای کمیسیون‌های ماده پنج اخذ شده و تا پایان سال برای جذب سرمایه‌گذار فراخوان منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای چهارم نخستین شورایی است که به‌صورت جدی و نظام‌مند سرمایه‌گذاری شهری را پیگیری می‌کند، ادامه داد: اقدامات مقدماتی در این بخش طی شده و انتظار داریم طی سه ماه آتی با سرعت بیشتری اقدام به جذب سرمایه‌گذار شود.

همچنین بررسی‌های گروه فرصت امروز نشان می‌دهد در این شهر یک شهر بازی با سرمایه‌ای بالغ بر سه‌میلیارد تومان در حال راه‌اندازی است که سرمایه‌گذاران و مخصوصا تولیدکنندگان در زمینه وسایل شهربازی می‌توانند این فرصت بکر را به‌عنوان نقطه‌ای برای شروع سرمایه‌گذاری در این شهر مدنظر قرار دهند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا