ساینا بزودی وارد بازار می شود

ساینا بزودی وارد بازار می شود

کاشان- ایرنا- مدیر پروژه خودرو ساینا در سایپا کاشان گفت: تولید خودرو ساینا با گیربکس اتوماتیک آغاز شده است و بزودی وارد بازار فروش می شود.

به گزارش روز دوشنبه سایپا نیوز، شهریار قاسم زاده از تولید آزمایشی و موفقیت آمیز خودرو ساینا محصول جدید شرکت سایپا کاشان خبر داد و گفت: نصب و راه اندازی خط تولید بدنه ساینا به اتمام رسیده و مجوز شماره گذاری آن از مراجع قانونی اخذ شده است.
وی افزود: ساینا بر روی پلتفرم ایکس 200 طراحی شده و برنامه تولید این خودرو در شرکت سایپا کاشان جهت افزایش تولید و همزمان با آن تکمیل فرآیند به کیفیت رسانی و به ظرفیت رسانی در دست اقدام است.
مدیر پروژه خودرو ساینا تاکید کرد: ظرفیت خط تولید ساینا 40 دستگاه در ساعت است که با محصولات سایپا 111 و تیبا مشترک بوده و براساس MPS سالانه میزان تولید مشخص خواهد شد.
قاسم زاده گفت: ساینا تمامی استانداردهای مورد نیاز را پاسخگو بوده و نیز الزامات ایزو فیکس و کمربند سه نقطه ای در آن رعایت شده، همچنین بنا بر نیاز بازار تولید مدل EX این خودرو نیز در دستور کار است.
وی افزود: این خودرو با توجه به امکانات خود در رده قیمت 260 تا 280 میلیون ریال به بازار ارائه خواهد شد که البته با توجه به امکانات خودرو و حدود قیمتی آن انتظار می رود تا سهم بازار خودرو بین 250 تا 300 میلیون ریال را افزایش دهد.
شرکت تولید خودرو سایپا کاشان در کیلومتر 14 جاده کاشان- اردستان احداث شده است، سایپا کاشان با مساحت 318 هکتار به عنوان یکی از وسیع ترین مجموعه های صنعت خودروسازی در کشور شناخته می شود.
این شرکت قابلیت تولید 200 هزار دستگاه انواع خودروهای سواری در سال را داراست که صادرات این محصولات در چشم انداز این شرکت دیده شده است.
محصولات شرکت سایپا کاشان شامل خودروهای سایپا 111 و تیبا و ساینا می باشد.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا