قابل توجه کنکوری های بورس؛

۱۹ دی، روز ثبت نام

۱۹ دی، روز ثبت نام

ثبت نام مرحله دوم آزمون‌ معامله‌گری بازار سرمایه، ویژۀ معامله‌گران موقت شاغل در بازار سرمایه از روز شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ آغاز می شود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران» رئیس اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای، با اشاره به ثبت نام مرحله دوم آزمون‌های الکترونیک معامله‌گری بازار سرمایه، ویژۀ معامله‌گران موقت شاغل در بازار سرمایه از روز شنبه ۱۹ دی ماه سال جاری، گفت: این دوره از آزمون‌ها مختص افرادی است که به صورت موقت مجوز فعالیت به عنوان معامله‌گر را دریافت کرده‌اند.

حیدر فروغ نژاد افزود: با توجه به اینکه معامله‌گران موقت بایستی تا پایان سال جاری در آزمون معامله‌گری بازار سرمایه شرکت کرده و حد نصاب لازم را کسب کنند، داوطلبین در صورت تمایل می‌توانند در آزمون الکترونیکی (هشتم بهمن ماه) و یا قلم و کاغذی (سی ام بهمن ماه) ثبت نام و شرکت کنند و محدودیتی در این خصوص برای این افراد وجود نخواهد داشت.

به گفته این مقام مسوول، ثبت نام در آزمون‌های معامله‌گری بازار سرمایه، ویژۀ معامله‌گران موقت شاغل از روز شنبه ۱۹ آذرماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و زمان برگزاری این آزمون‌ها روز پنج شنبه ۸ بهمن ماه خواهد بود.

لازم به ذکر است تمامی افرادی که در آزمون‌های معامله‌گری بازار سرمایه پذیرفته می‌شوند، بایستی در دوره‌های آموزشی شرکت کنند.

داوطلبین جهت آشنایی با شرایط عمومی و اختصاصی و هم چنین سرفصل‌های آزمون‌ها می‌توانند به سایت اداره آموزش و امور گواهی‌نامه‌های حرفه‌ای به آدرس http://reg.seo.ir مراجعه کنند. 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا