فرماندار دامغان در گفتگو با مهر:

۴۶۰۰ کارگر در ۲۲۶ معدن و واحد صنعتی دامغان فعالیت می کنند

۴۶۰۰ کارگر در ۲۲۶ معدن و واحد صنعتی دامغان فعالیت می کنند

دامغان – فرماندار دامغان از وجود ۲۲۶ معدن و واحد صنعتی فعال در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا برای چهار هزار و ۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

علی اصغر مجد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به وجود ۱۰۶ معدن فعال در دامغان، اظهار داشت: یک هزار و ۲۰۰ کارگر در این معادن مشغول به کار هستند.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرستان دامغان ۱۲۰ واحد تولیدی و صنعتی وجود دارد که در این واحدها سه هزار و ۴۰۰ نفر کار می کنند.

پیشرفت ۸۰ درصدی مراحل ساخت مجتمع عظیم فولاد کویر دامغان

رئیس کار گروه اشتغال سرمایه گذاری دامغان افزود: این شهرستان دارای هفت مرکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی با ۱۷ هزار دانشجو و چهار حوزه علمیه خواهران و برادران با ۵۰۰ طلبه است که از امتیازات ممتاز فرهنگی این شهرستان به شمار می رود.

مجد از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی مجتمع عظیم در حال احداث فولاد کویر نیز خبر داد و افزود: ۱۲ پیمانکار بخش خصوصی در احداث این پروژه همکاری دارند.

وی تصریح کرد: پروژه خورو سازان متین کویر، بیواتانول و نیروگاه سیکل ترکیبی که از سوی بخش خصوصی در حال احداث و اجرا بوده از دیگر پروژه های تولیدی و صنعتی شهرستان دامغان است.

اجرای ۱۴۰ پروژه عمرانی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در دامغان

رئیس کمیته برنامه ریزی دامغان با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی مسئولان این شهرستان بحث بیکاری و اشتغال جوانان است، یادآور شد: تقویت و راه اندازی پروژه های تولیدی و صنعتی در اولویت است.

مجد از اجرای ۱۴۰ پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در شهرستان دامغان طی یکسال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه ها اعتباری معادل ۱۰۰ میلیارد تومان از سوی بخش خصوصی و دولتی هزینه و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اعتبارات شهرستان دامغان در سال جاری را ۲۷ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان ذکر کرد و افزود: تاکنون از این میزان شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا