تروریستها بار دیگر به پایگاه هوایی ایالت پنجاب هند حمله بردند

تروریستها بار دیگر به پایگاه هوایی ایالت پنجاب هند حمله بردند

تروریستها برای دومین روز متوالی به پایگاه هوایی «پتان کوت» واقع در ایالت پنجاب هند حمله بردند. در این حمله یک سرهنگ هندی کشته و چهار نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از «اکسپریس نیوز»، تروریستها برای بار دوم به پایگاه هوایی «پتان کوت» در ایالت پنجاب  هند حمله بردند. در درگیری نیروهای امنیتی هند با تروریستها دو تروریست دیگر به هلاکت رسیدند. در این حمله  یک سرهنگ هندی کشته و چهار نظامی دیگر به شدت زخمی شدند.  

تروریستها با بمب گذاری و درگیری با نظامیان هندی  برای دومین روز متوالی به پایگاه هوایی حمله بردند. سرهنگ هندی که در نتیجه خنثی کردن بمب به شدت زخمی شده بود جان داد و تعداد نظامیان کشته شده هندی به ۱۱ نفر رسید.  

 لازم به ذکر است ساعت ۳ بامداد روز شنبه به وقت محلی گروهی از تروریستها که لباس نظامی به تن داشتند به پایگاه هوایی در ایالت «پنجاب» هند حمله بردند. در درگیری بین نیروهای امنیتی و تروریستها دو نفر از افراد نیروی هوایی هند کشته شدند و ۴ تروریست نیز به هلاکت رسیدند.

از سویی دیگر قطاری که از دهلی نو راهی شهر «لکئنو» بود به علت احتمال حملات تروریستی و بمب گذاری در این قطار در ایستگاه «غازی آباد» دهلی نو متوقف شد و توسط نیروهای امنیتی مورد بازرسی قرار گرفت. علاوه بر این ایستگاه راه آهن شهر بمبئی نیز تعطیل شد.

بعد از سفر «نارندرا مودی» به لاهور و دیدار او با «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان و احتمال شروع مذاکرات جامع بین هند و پاکستان عوامل تروریستی در هند تلاشند با بمب گذاری و حمله به پایگاههای نظامی این حملات را به پاکستان نسبت دهند و بدین نحو از پیشرفت مذاکرات هن و پاکستان جلوگیری کنند.  

لازم به ذکر است  وزارت خارجه پاکستان  روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با دولت و ملت هند در خصوص حمله اخیر به یک پایگاه هوایی هند ابراز همدردی می‌کنیم و این حمله تروریستی را به شدت محکوم می کنیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا