رئیس هیئت ورزشی کاراته چهارمحال و بختیاری:

قهرمانی تیم کاراته چهارمحال و بختیاری در کشور/ کسب ۲۲ مدال

قهرمانی تیم کاراته چهارمحال و بختیاری در کشور/ کسب ۲۲ مدال

شهرکرد - رئیس هیئت ورزشی کاراته (سبک کیوکوشین) چهارمحال و بختیاری گفت: تیم کاراته سبک کیوکوشین چهارمحال و بختیاری با کسب ۲۲ مدال مقام نخست کشور را کسب کرد.

براتعلی محمودی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تیم کاراته سبک کیوکوشین چهارمحال و بختیاری مقام نخست کشور را کسب کرد، اظهار داشت: مسابقات سبک کیوکوشین کاراته در رشته کاتا به میزبانی استان تهران برگزار شد که تیم استان چهارمحال و بختیاری در این رقابت ها توانست به مقام نخست کشور دست پیدا کند.

وی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات قهرمانی سبک کیوکوشین کاراته، تیم استان چهارمحال و بختیاری توانست با کسب پنج مدال طلا، شش نقره و ۱۱ مدال برنز با اقتدار کامل به مقام اول دست پیدا کند.

رئیس هیئت ورزشی کاراته سبک کیوکوشین چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از رقابت ها تیم تهران مقام دوم و تیم آذربایجان غربی نیز مقام سوم را کسب کرد.

چهارمحال و بختیاری طی هشت سال گذشته برای نخستین بار توانسته به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کند

وی اظهار داشت: تیم استان چهارمحال و بختیاری طی هشت سال گذشته برای نخستین بار توانسته به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کند.

رئیس هیئت ورزشی کاراته سبک کیوکوشین چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همزمان با برگزاری مسابقات رشته کاتا، مسابقات کمیته پیشکسوتان نیز برگزار شد که از استان چهارمحال و بختیاری سه پیشکسوت در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند.

محمودی عنوان کرد: دو نفر از پیشکسوتان استان چهارمحال و بختیاری توانستند با غلبه بر حریفان دو مدال برنز کسب کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا