برخی هنوز ریالی سود نگرفتند

واگذاری سهام عدالت به کارگران جامانده

واگذاری سهام عدالت به کارگران جامانده

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران گفت: موضوع واگذاری سهام عدالت به کارگران جامانده از قبل در دستور پیگیری قرار گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، غلامرضا عباسی با اعلام اینکه موضوع واگذاری سهام عدالت به کارگرانی که تاکنون موفق به دریافت آن نشده اند در دستور پیگیری نمایندگان کارگری قرار گرفته است، گفت: متاسفانه با وجود اینکه چند سال از بازگشایی پرونده سهام عدالت می گذرد، بسیاری از کارگران هنوز حتی موفق به دریافت برگه های سهام عدالت نیز نشده اند.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ایران اظهارداشت: همچنین آنهایی هم که این برگه ها را در اختیار دارند نیز حتی موفق به دریافت یک نوبت سود سهام عدالت نشده اند. از سویی برخی نیز مدت ها در انتظار ثبت نام و دریافت برگه های سهام عدالت خود هستند.

عباسی خاطرنشان کرد: پیگیری ها نشان می دهد که واگذاری دوباره سهام عدالت به کارگران نیازمند مصوبه و ارائه لایحه دوباره دولت به مجلس است. هرچند سهام عدالتی که تاکنون یک ریال سود هم نداده شاید برای بسیاری بی اهمیت است، اما برای اقشار ضعیف و خانوارهای کارگری می تواند مفید باشد.

این مقام مسئول کارگری کشور تاکید کرد: کارگران درآمدهای بسیار پایینی دارند و جزو اقشار کم درآمد محسوب می شوند؛ بنابراین دولت موظف است در راستای تقویت معیشت آنها گام بردارد. بالاخره باید از یک جایی مسائل کارگران را دنبال و حل کرد و ما در این زمینه آمادگی داریم تا با نمایندگان کارفرمایان و دولت مذاکره و گفتگو انجام دهیم.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا