افزایش چند برابری در کارمزد انبارهای LME

افزایش چند برابری در کارمزد انبارهای LME

روز چهارشنبه هفته گذشته بورس فلزات لندن اعلام کرد که قصد دارد بحث افزایش شدید در اجاره انبارهای برای دوره 2016-2017 را مورد بررسی قرار دهد.

 

به گزارش نرخ باكس و به نقل از رویترز، میانگین افزایش اجاره که از یکم آوریل 2016 اعمال خواهد شد 10 درصد می باشد در حالی که سال گذشته این رقم 3 درصد بود. هزینه تحویل بار روی کامیون از 2 درصد به 12 درصد افزایش خواهد یافت.
این کارمزدها اصلا با بازارهای دیگر همخوانی ندارند و در نتیجه به نظر می رسد افزایش آنها در این سطح بر مبنای فاکتورهای اقتصادی عینی تنظیم نشده باشد.
بورس فلزات لندن اعلام کرد: "LME قصد دارد این موضوع را مورد بررسی دقیق تر قرار دهد و در صورت نیاز سقفی برای کارمزدها لحاظ خواهد کرد."
بزرگترین و قدیمی ترین بازار فلزات صنعتی، یعنی بورس فلزات لندن، مجموعه ای از اصلاحات را به مرحله اجرا گذاشت که تا برداشت محموله ها از 650 انبار در 38 نقطه مختلف جهان تسهیل شود. انبارهای زیادی با ایجاد تاخیرهای ساختگی تلاش می کنند موجودی را مدت بیشتری نگه دارند و از این محل سودهای کلانی ببرند.
همچنین نرخ بار استاندارد از انبارهای بورس فلزات لندن از ماه مارس افزایش می یابند. بورس فلزات لندن قبلا هشدار داده بود که اگر در واکنش به مقررات جدید انبارداری، نرخ اجاره بیش از اندازه بالا برده شود، قوانین جدیدی برای تعیین سقف مشخص تصویب خواهد کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا