امروز صورت می گیرد؛

عرضه ٢۴۵ هزار تن مس و فولاد در تالار نقره‌ای

عرضه ٢۴۵ هزار تن مس و فولاد در تالار نقره‌ای

گروه صنایع معدنی >فولاد - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۱۳ دی ماه، شاهد عرضه بیش از ۲۴۵ هزار تن انواع مس و فولاد است.

به گزارش ماین نیوز، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۱۸۰ هزار تن تختال C شرکت فولاد خوزستان، با قیمت پایه ۱۱ هزار و ۵۰۰ ریال و به صورت سلف روی تابلوی عرضه می رود. این شرکت همچنین، ۲۰ هزار تن شمش بلوم را با قیمت پایه ۱۱ هزار و ۵۰۰ ریال روانه تالارمعاملات می کند. دیگر عرضه فولادی این روز، شامل ۲۲۰ تن سبد میلگرد A۳-۱۰-۳۲ و ۲۵۰ تن سبد میلگرد طول کوتاه A۳-۱۲-۳۲ شرکت فولاد آذربایجان است.

شایان ذکر است، در این روز و در گروه مس، ۱۵۰۰ تن مس کاتد شرکت ملی صنایع مس ایران، با قیمت پایه ۱۶۷ هزار و ۷۰۶ ریال راهی تالار محصولات صنعتی و معدنی می شود. این شرکت همچنین، یک هزار تن مس مفتول را با قیمت پایه ۱۷۵ هزار و ۵۵۵ ریال عرضه می کند؛ از دیگر محصولات عرضه شده شرکت ملی صنایع مس ایران در این روز می توان به ۲۰ هزار تن انواع مس کم عیار، ۱۴۰ تن سولفور مولیبدن و ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها اشاره کرد.

علاوه بر این، ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان، با قیمت پایه ۱۷۶ هزار و ۱۰۵ ریال روانه تالار محصولات صنعتی و معدنی می شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا