۱۹دی‌ماه؛ زمان ارایه لایحه بودجه به مجلس/پیش‌بینی قیمت ۴۰ دلاری نفت در بودجه منطقی است

۱۹دی‌ماه؛ زمان ارایه لایحه بودجه به مجلس/پیش‌بینی قیمت ۴۰ دلاری نفت در بودجه منطقی است

خانه ملت نوشت:

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از ارایه لایحه بودجه 95 کل کشور به مجلس در هفته آتی خبرداد و گفت: در شرایط فعلی در نظر گرفتن رقم 40 دلار برای نفت در لایحه بودجه 95 کل کشور رقمی منطقی و با درنظرگرفتن وضعیت اقتصادی کشور است.

علی‌محمداحمدی با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی بر پیش‌بینی قیمت 40 دلاری نفت در بودجه 95 کل کشور،گفت: کشورهای دخیل در کاهش قیمت نفت،دیگر خود نیز تاب ادامه روند کاهشی آن را ندارند.
نماینده مردم دهلران،دره‌ شهر وآبدانان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با توجه به مشکل اقتصادی پیش آمده برای کشورهای عربی و آمریکایی ادامه روند کاهش قیمت نفت را شاهد نخواهیم بود،افزود: با تمامی این تفاسیر در نظرگرفتن رقمی در حدود 40 دلار برای نفت در بودجه 95 کل کشور می‌تواند از غافلگیری در نتیجه عدم کفاف درآمد و هزینه جلوگیری کند.

روند افزایش قیمت نفت نتیجه شکست دیپلماسی قهرآمیز کشورهای استکباری است

وی ادامه داد: در شرایط فعلی درنظر گرفتن رقم 40 دلار برای نفت در لایحه بودجه 95 کل کشور رقمی منطقی و با درنظرگرفتن وضعیت اقتصادی کشور است.
احمدی افزود: تا چند ماه آینده روند افزایش قیمت نفت را شاهد خواهیم بود که این نتیجه شکست دیپلماسی قهرآمیز کشورهای استکباری است.
این نماینده مردم در مجلس نهم، با اشاره به رایزنی دولت و مجلس در خصوص بررسی لایحه بودجه 95 کل کشور، تصریح کرد: طبق مذاکرات انجام شده یک‌شنبه هفته آینده (19 دی‌ماه) زمان ارایه لایحه بودجه 95 به مجلس است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: مجلس در بررسی بودجه 95 کل کشور جدیت کافی داشته و به محض ارایه از سوی دولت آن را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد./

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا