پيش‌بيني گشايش اقتصادي تا پايان سال

پيش‌بيني گشايش اقتصادي تا پايان سال پايگاه خبري معدن نيوز- مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران گفت: با توافق‌هايي که در زمينه هسته‌اي انجام شده است قبل از پايان سال شمسي گشايش‌هايي اتفاق خواهد افتاد و وضعيت جاري در کشور بهتر خواهد شد.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، احمد مرادعليزاده در جلسه توليد مس منطقه با بيان اين مطلب گفت: اميدوارم همانطور که با همدلي و همت کارها را انجام داده‌ايم بتوانيم تا پايان سال برنامه‌ها را اجرا کنيم و با نگاه خوب و موفقيت آميز به سال آينده قدم بگذاريم.
وي در مورد رکود جهاني اظهار کرد: وضعيت اقتصادي جهان همچنان در رکود است و اين رکود در کشورهاي شمال و جنوب آسيا و کشورهاي خاورميانه نسبت به اروپا و امريکا بحراني تر بوده و بر روي قيمت‌هاي انرژي و فلزات اثرات نامطلوب گذاشته است و در حوزه توسعه معادن حدود 300 ميليارد دلار از پروژه‌ها در کل دنيا تعطيل شده است.
وي در ادامه تصريح کرد: ما نيز تا سال 2016 فروش محصولات خود را از طريق قراردادهايي که منعقد کرده‌ايم ماهيانه مشخص کرده و در بخش توسعه، پروژه‌ها را به گونه‌اي تعريف مي‌کنيم تا برنامه‌هاي شرکت در موعد مقرر انجام شود.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا