مخالفت علیرضا دبیر با پولی شدن تونل‌ها

مخالفت علیرضا دبیر با پولی شدن تونل‌ها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با تأکید بر اینکه تونل‌ها با پول مردم ساخته شده است، گفت: مگر می‌شود با عوارضی که از مردم گرفته‌ایم و تونل ساخته‌ایم، دوباره از آنها برای تردد پول دریافت کنیم؟!

علیرضا دبیر در خصوص دریافت عوارض از برخی از معابر خاص شهری همانند تونل توحید، رسالت، نیایش و پل صدر گفت: با دریافت عوارض از این اماکن مخالف هستیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، وی با بیان اینکه این لایحه سال گذشته به شورای شهر ارسال شده است،‌گفت: به دلیل مخالفت لایحه بررسی نشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با تأکید بر این موضوع که با دریافت عوارض از تونل توحید و رسالت صد درصد مخالف هستیم گفت: چرا که جایگزینی مردم ندارند که اگر نخواستند از این تونل استفاده کنند از مسیر مجاور استفاده کنند که البته برای دریافت عوارض از تونل صدر و نیایش هم بحث داریم.

وی با تأکید بر این موضوع که این تونل‌ها با پول مردم ساخته شده است، گفت: مگر می‌شود با عوارضی که از مردم گرفته‌ایم و تونل ساخته‌آیم دوباره از آنها برای تردد پول دریافت کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر افزود: این تونل‌ها را که بخش خصوصی نساخته است که بخواهد از آن بهره‌برداری کند این تونل‌ها تماماً توسط شهرداری و پول مردم ساخته شده است و از نظر حقوقی دارای مشکل است.

دبیر در پاسخ به این پرسش که گفته شده که نرخ پایه دریافت عوارض 300 تومان است، گفت: ما اصلاً با دریافت عوارض مشکل داریم باید این موضوع به صورت کامل بررسی شود چرا که این پروژه‌ها با پول مردم ساخته شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا