پوشش بیمه صادراتی صنایع معدنی تا 2 برابر افزایش می یابد

پوشش بیمه صادراتی صنایع معدنی تا 2 برابر افزایش می یابد

دنیای معدن - معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: پوشش بیمه صادراتی صنایع معدنی تا 2 برابر افزایش می یابد.

وحید رضایی بایبان این مطلب افزود: با صادرکنندگان بزرگ فعال در صنایع مس، فولاد و پتروشیمی مذاکرات خوبی انجام شده است و امیدواریم که میزان پوشش بیمه صادراتی این صنایع نیز حداقل به 2 برابر سال گذشته افزایش یابد.

وی افزود: امیدواریم با رفع موانع کسب و کار و مشکلات ناشی از تحریم، میزان پوشش بیمه ای صندوق نسبت به سال های گذشته افزایش یابد.

معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران با اشاره به اینکه با افزایش سرمایه، پوشش بیمه ای این صندوق برای صادرکنندگان تا 5 میلیارد دلار افزایش یافته است، تصریح کرد: این صندوق به تازگی افزایش سرمایه داشته و بر این اساس، میزان ریسک پذیری برای شرکت های صادرکننده کالا و فعالان اقتصادی تا 10برابر افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، وی سرمایه افزوده شده به صندوق ضمانت صادرات را روزانه 500 میلیون دلار اعلام و اظهارکرد: این مهم به منزله این است که صندوق می تواند تا 5 میلیارد دلار کالاهای صادراتی را زیرپوشش بیمه قرار دهد.

بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا