امروز درتهران:

سه نمایشگاه تبلیغات وبازاریابی،خشکبار و آجیل همراه باتجهیزات فروشگاهی گشایش یافت

سه نمایشگاه تبلیغات وبازاریابی،خشکبار و آجیل همراه باتجهیزات فروشگاهی گشایش یافت

دوزادهمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، سومین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل و میوه های خشک ایران و همچنین نهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی، کالا و خدمات، امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، دوازدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته با مشارکت بیش از 330 شرکت داخلی و خارجی تازه ترین روش ها، فنون، فناوری و صنایع مرتبط با بازاریابی و تبلیغات را به معرض نمایش گذاشته اند.
نمایندگانی از 12 کشور آلمان، ترکیه، بلژیک، امارات متحده عربی ، کره جنوبی، تایوان، هند، هنگ کنگ، سریلانکا، چین، ایتالیا و اسپانیا در این نمایشگاه حاضر شده اند .

** صادرات خشکبار ایران به 50 کشور

سومین نمایشگاه بین المللی خشکبار، آجیل و میوه های خشک ایران نیز انواع خشکبار، آجیل و میوه های خشک و همچنین تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی های صادراتی خشکبار به نمایش گذاشته شده است.
سالیانه بیش از دو میلیارد دلار خشکبار از ایران به 50 کشور مختلف صادر می شود و آلمان، آمریکا، فرانسه، انگلستان، سوئد، لهستان، نروژ، پرتغال، قطر، امارات، عربستان، کویت، چین، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و روسیه از جمله وارد کنندگان محسوب می شوند .

** عرضه جدیدترین تجهیزات فروشگاهی

نهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات فروشگاهی، کالا و خدمات نیز علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت و نمایندگی برخی از کشورهای خارجی از جمله ترکیه، چین، کره جنوبی، آذربایجان، تایوان، اتریش، ایتالیا، انگلیس و روسیه حضور دارند و جدیدترین کالاها، خدمات و صنایع مربوط به این حوزه را ارایه و در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.
تجهیزات مورد نیاز فروشگاه ها، مجموعه های فروشگاهی و رستوران های زنجیر ه ای از جمله یخچال های ویترینی، سردخانه ها و دستگاه های بارکدزن و بارکدگیری ارایه شده است.
براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران ، سالانه 80 تا 85 نمایشگاه بین المللی، تخصصی و اختصاصی از سوی این شرکت برپا می شود .
حسین اسفهبدی معاون وزیر صنعت ، معدن وتجارت یش از این اعلام کرد : توسعه روابط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای جهان از اولویت های دولت تدبیر و امید به شمار می رود و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران فعالانه در اغلب نمایشگاههای بین المللی کشورهایی که می توانند شرکای تجاری قابل اعتماد و ارزنده ای برای میهن اسلامی باشند، شرکت می کند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا