رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان:

۱۲۵۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در زنجان فعال است

۱۲۵۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در زنجان فعال است

زنجان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: یک هزار و ۲۵۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان فعال هستند.

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از مهرماه سال ۹۲ تاکنون میزان سرمایه‌گذاری جوازهای صادر شده در استان زنجان ۱۶ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جواز تأسیس در استان زنجان صادر شده است. 

وی اظهار کرد: در این زمینه حداکثر ۲۴ درصد از جواز تأسیس ها در استان زنجان منتج به پروانه بهره‌برداری شده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: امیدواریم چهار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در طول پنج سال آینده در استان محقق شود. 

فغفوری تأکید کرد: بر اساس برنامه سالیانه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام می شود که در سال جاری این سرمایه‌گذاری با اجرای پروژه‌هایی همچون آنا منگنر و ریخته‌گری سهند محقق شده است. 

وی افزود: خوشبختانه با اجرای این طرح‌ها در استان و سرمایه‌گذاری انجام‌شده اشتغال‌زایی خوبی در استان زنجان ایجادشده است. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: طبق برنامه چندین پروژه‌های صنعتی در استان در دست اجرا است که تحول خوبی در اشتغال‌زایی استان ایجاد خواهد شد. 

فغفوری گفت: سرمایه‌گذاری در استان زنجان روند صعودی دارد و شاخص‌های سرمایه گذاری در استان رو به رشد است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان بابیان اینکه یک هزار و ۲۵۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری در استان فعال هستند، گفت: ۳۸ هزار نفر در این تعداد واحد صنعتی مشغول به‌کار هستند.

فغفوری در خاتمه گفت: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در واحدهای صنعتی استان زنجان با احتساب سطح سرمایه‌گذاری انجام‌شده در زمان احداث کارخانه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا