درج نرخ‌های جدید در سایت ایرلاین‌ها

درج نرخ‌های جدید در سایت ایرلاین‌ها

مهربه نقل از دبیرانجمن شرکت های هواپیمایی نوشت:در روزهای پایانی نوروز، برعکس می‌شود و پروازهای برگشت پر است، به همین دلیل ایرلاین‌ها باید به گونه‌ای نرخ‌ها را تعیین کنند که ضرری متوجه آنها نشود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به چگونگی تعیین نرخ بلیت هواپیما برای نوروز، گفت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما شروع شده است و هم اکنون نرخ‌های جدید بر روی سایت تمامی ایرلاین‌ها وجود دارد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، مقصود اسعدی سامانی با اشاره به اقدامات شرکت‌های هواپیمایی برای نوروز امسال، گفت: با توجه به اجرای آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، در نوروز امسال قیمت‌ها با شاخص‌های متفاوتی تعیین می‌شود و هر ایرلاین بنا بر تعداد ناوگان، توانمندی‌ها و قیمت تمام شده، نرخ بلیت را تعیین می‌کند.

وی با بیان اینکه به طور حتم قیمت‌گذاری طوری نخواهد بود که به بازار شوک وارد کند، افزود: شرکت‌های هواپیمایی نرخ‌های متعادلی را تعیین می‌کنند اما اینطور نیست که سقف مشخصی برای قیمت بلیت در نظرگرفته شده باشد بلکه با توجه به شرایط خرید بلیت و توانمندی‌های هر ایرلاین، قیمت‌ها متفاوت است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی به تاثیر هزینه تمام شده بر تعیین نرخ بلیت اشاره کرد و اظهار داشت: روزهای ابتدایی نوروز پروازهای رفت پر و بازگشت خالی است که این موضوع در روزهای پایانی نوروز، برعکس می‌شود و پروازهای برگشت پر است، به همین دلیل ایرلاین‌ها باید به گونه‌ای نرخ‌ها را تعیین کنند که ضرری متوجه آنها نشود.

اسعدی سامانی با اعلام اینکه شرکت‌های هواپیمایی در تعیین نرخ بلیت هواپیما رفاه حال مسافران و توان اقتصادی آنها را در نظر می‌گیرند، گفت: آزادسازی نرخ بلیت هواپیما شروع شده است و هم اکنون نرخ‌های جدید بر روی سایت تمامی ایرلاین‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به تاثیر زمان خرید بلیت، نوع ناوگان و ساعت پرواز بر نرخ بلیت، افزود: شرکت‌ها قیمت‌ها را مدام به روز می‌کنند و ممکن است برای یک مسیر کلاس‌های متفاوت قیمتی ارائه شود که بستگی به شرایط فروش هر بلیت و توانمندی‌های هر ایرلاین دارد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه شرکت‌ها نرخ‌های بالایی را برای نوروز تعیین نمی کنند، گفت: به منظور اجرای سیاست مشتری مداری و وفاداری مشتریان، ایرلاین‌ها سعی خواهند کرد تا قیمت‌های مناسبی را برای نوروز ارائه کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا