گشایش نمایشگاه بین‌المللی خشکبار

گشایش نمایشگاه بین‌المللی خشکبار

سومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته امروز شنبه در تهران گشایش یافت.

 در این نمایشگاه علاوه بر عرضه و ارائه انواع خشکبار و آجیل و میوه های خشک، نوین ترین دستگاه‌ها، تجهیزات و صنایع مختلف مربوط به فرآوری و بسته بندی های صادراتی خشکبار به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از صبحانه، در این نمایشگاه تولید کنندگان و توزیع کنندگان آجیل و خشکبار، شرکت‌ها، کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی خشکبار، واحدها و کارگاه‌های پوستگیری، بودادن، شرکت‌های پاستوریزه کردن خشکبار، واحدهای درجه بندی، خلال و پودر کردن خشکبار، شرکت‌ها، کارخانه ها و کارگاه های فرآوری میوه و سبزیجات خشک، زرشک وعناب، زعفران، چای و قهوه، ادویه و چاشنی و واحد های تولیدی و صادراتی حبوبات، غلات، برنج، ذرت و گندم؛ نوین ترین و جدیدترین صنایع، تولیدات و خدمات خود را ارائه کرده‌اند.

در سومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک، صنایع تبدیلی و جنبی خشکبار، نهادهای کشاورزی (کود، بذر، سم و...)، شرکت های دانش بنیان، شرکت‌های بازرگانی و انجمن‌ها و تشکل‌های وابسته هم حضور خواهند داشت و کالاها و خدمات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

این نمایشگاه با هدف توسعه و افزایش تولید خشکبار کشور، یافتن بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، آشنایی با نوین ترین صنایع و تجهیزات تبدیلی، فرآوری و بسته بندی خشکبار، اشتغالزایی و توجه مسئولان به این صنعت برگزار می شود.

سومین نمایشگاه بین‌المللی خشکبار، آجیل، میوه‌های خشک و صنایع وابسته از ۱۲ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا