امام جمعه اصفهان:

مسئولان برای بازدید از نمایشگاه ها منتظر دعوت نباشند

مسئولان برای بازدید از نمایشگاه ها منتظر دعوت نباشند

اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: هر کدام از مسوولان استان باید از نمایشگاه تخصصی خود بازدید کنند و منتظر دعوت نباشند چراکه در این بازدیدها نیاز دستگاه های دولتی با تولیدات داخلی برطرف میشود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان از هفتمین نمایشگاه صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب و ششمین نمایشگاه تجهیزات و فناوری‌های نوین صنایع حفاظتی‏، امنیتی، ایمنی و آتش‌نشانی بازدید کرد.

آیت ا... سید یوسف طباطبایی نژاد در بازدید مفصل خود ضمن گفت و گو با غرفه داران، با تولیدات، خدمات و محصولات آنان آشنا شد.

امام جمعه اصفهان در حاشیه این بازدید گفت: خوشحالیم که در این نمایشگاه ها تولیدات بومی کشور و به ویژه استان اصفهان با افتخار به نمایش درآمده است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای صنعتگران کشور اظهار داشت: بی توجهی دولت به صنایع ملی و ورود تولیدات خارجی به کشور باعث افت صنعت داخلی و بیکاری کارگران می شود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: اگر بخش خصوصی توانمندی داشته باشد، کارها باید صد در صد به بخش خصوصی واگذار شود که هم دلسوزتر است و هم بار دولت را سبک می کند.

آیت ا... طباطبایی نژاد افزود: هر کدام از مسوولان استان باید از نمایشگاه تخصصی خود به صورت ویژه بازدید کنند و منتظر دعوت نباشند، چراکه در صورت بازدید نمایشگاه ها متوجه می شوند که کدام یک از تولیدات و تجهیزاتی که دستگاه آن ها نیاز دارد، توسط تولیدکننده داخلی تولید شده و این باعث می شود که نیاز به خرید تجهیزات خارجی از بین برود.

امام جمعه اصفهان با اشاره به این که نقش نمایشگاه در اقتصاد ملی، تأثیر به سزا و فراوانی دارد، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه ها همفکری تولیدگران و انتقال تجربیات مسوولان است و بدون شک با احداث پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان، این تأثیر صد چندان خواهد شد.

وی به مسوولان پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان توصیه کرد: ترتیبی دهند که در این پروژه غرفه های ثابتی نیز از تولیدات ملی وجود داشته باشد.  

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا