چشم انداز امید بخش تعاملات ذوب آهن اصفهان و بانک رفاه کارگران

چشم انداز امید بخش تعاملات ذوب آهن اصفهان و بانک رفاه کارگران

دنیای معدن -دکتر علی صدقی مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بانک رفاه کارگران به همراه هیئتی از مسئولان این بانک در تهران و مدیر بانک رفاه استان اصفهان هفتم دی ماه با حضور در ذوب آهن با مهندس صادقی مدیر عامل و چند تن از دیگر مسئولین شرکت دیدار و گفتگو نمودند .

مهندس صادقی در این دیدار با بیان شرایط فعلی شرکت و اقدامات اخیر در کاهش مصرف مواد اولیه و کاهش قیمت تمام شده محصولات ذوب آهن دورنمای موفقیت آمیزی برای شرکت  ترسیم نمود .

وی ضمن تقدیر از همکاری های بانک رفاه کارگران با ذوب آهن گفت :  عملکرد این بانک در زمینه های اقتصادی در سطح کشور قابل تقدیر است  چرا که دیدگاه مناسبی جهت تعامل با شرکت های تولیدی و خصوصی دارد .

 مهندس صادقی با بیان دارایی ها ، میزان تولید ،  طرح های توسعه و برنامه های جدید شرکت در زمینه گسترش اشتغال کارکنان و سودآوری  گفت :‌  تعامل با بانک رفاه کارگران و سایر نهادهای بزرگ مالی و اقصادی برای ذوب آهن بسیار مهم است  .

در این دیدار دکتر علی صدقی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ذوب آهن و اعلام آمادگی جهت تعامل بیشتر با این شرکت  ، ابراز امیدواری نمود که همکاری این دو سازمان بیش از گذشته گسترش یابد .

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا