معرفی فرصت های همکاری اقتصادی با ایران در دوران پسا برجام

معرفی فرصت های همکاری اقتصادی با ایران در دوران پسا برجام

اجلاس بین المللی جهان و فرصت های همکاری با ایران ، بهمن ماه امسال با هدف معرفی فرصت های همکاری اقتصادی با ایران در دوران پسا برجام، برگزار می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از دبیرخانه برگزاری اجلاس بین المللی جهان و فرصت های همکاری با ایران، این اجلاس رویکردی اقتصادی، مالی و بانکی، بازرگانی و صنعتی دارد و در روزهای هشتم و نهم بهمن ماه امسال در هتل المپیک تهران برگزار می شود.
در این اجلاس قرار است فرصت های پیش رو برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران به سفرا، رایزنان بازرگانی و نمایندگان اقتصادی کشورهای جهان معرفی شود.
به دنبال دستیابی توافق ایران و کشورهای 1+5 و با نزدیک شدن به اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و رفع تحریم ها، شاهد حضور هیات هایی تجاری از کشورهای مختلف از جمله آلمان، ایتالیا، روسیه، فرانسه، فنلاند و مجارستان به کشورمان بودیم که به نظر می رسد با رفع موثر تحریم ها، این فرصت ایجاد شود که سرمایه گذاران داخلی و خارجی بیش از گذشته در کشور فعال شوند.
اجلاس بین المللی جهان و فرصت های همکاری با ایران، در قالب یک گردهمایی دو روزه، فرصتی برای معرفی فرصت های تجاری و صنعتی ایران و جذب سرمایه گذاری خارجی، و ادامه مذاکرات فعالان اقتصادی برای گسترش همکاری ها در دوران پسابرجام خواهد بود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا