شرکت فولاد مبارکه به سامانه پایش برخط و مداوم مجهز است

شرکت فولاد مبارکه به سامانه پایش برخط و مداوم مجهز است

اصفهان- ایرنا- مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو گفت: در حال حاضر شرکت های فولاد مبارکه، فولاد خوزستان، ذوب آهن اصفهان، آلومینیوم المهدی و آلومینیوم اراک (ایرالکو) به سامانه پایش برخط و مداوم مجهز است .

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، محمد کاظم نوری در دومین همایش ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معادن و صنایع معدنی ایران،گفت: در این شرکت ها در مدت 2 سال گذشته، 770 میلیارد ریال برای طرحهای زیست محیطی هزینه شده است.
نوری اظهار کرد: الزامات این حوزه همراه با استراتژی ها و اهداف سازمان را از 2 سال گذشته و با تأکید رئیس هیأت عامل ایمیدرو بر مسائلHSE (ایمنی، بهداشت و محیط زیست)در قالب بخشنامه به شرکتها و واحدهای تابعه ابلاغ شد.
وی افزود: با اقدامات صورت گرفته، آمار حوادث سال 93 و شش ماهه نخست سال 94 شرکت ها، مجتمع ها و واحدهای تابعه در مقایسه با سالهای گذشته کاهش یافت.
نوری با بیان اینکه کمترین ضریب تکرار حوادث از سال 82 تا 93 مربوط به سال 93 به میزان 1.86 بوده است، گفت: این ضریب در سال 92 به میزان 3.13 (کمترین عدد نسبت به سالهای قبل ) و ضریب تکرار 12 ساله حوادث 5.59 ثبت شده است که این روند کاهشی در نیمه نخست سال 94 نیز ادامه داشته است.
مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست ایمیدرو با اشاره به اقدامات انجام شده در 2 سال اخیر در این زمینه، گفت: در بخش آموزش، سه اقدام آموزش 80 نفر از مدیران HSE و کارشناسان محیط زیست واحدهای تابعه، برگزاری دوره آموزشی سامانه پایش برخط و مداوم در صنایع برای 50 نفر»و برگزاری دوره 6 ماهه آموزشی ارتقای سطح دانش و مهارت کارشناسان ایمنی، بهداشت و محیط زیست برای 30 نفر از مدیران انجام شده است.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا