فولاد هرمزگان با تولید 112 هزار و 763 تن تختال رکورد جدیدی ثبت کرد

فولاد هرمزگان با تولید 112 هزار و 763 تن تختال رکورد جدیدی ثبت کرد

اصفهان - مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: کارکنان تلاشگر این شرکت، با افزایش بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات در آخرین ماه از فصل پائیز امسال، با تولید 112 هزار و 763 تن تختال رکورد جدیدی را در این شرکت به ثبت رساندند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فولاد مبارکه، امیر مسعود هراتیان روز پنجشنبه گفت: عزم راسخ کارکنان فولاد هرمزگان برای دستیابی به اهداف سالانه و رسیدن به ظرفیت اسمی شرکت، باعث شد تا در آذرماه 94در کوره های قوس الکتریکی و ریخته گری مداوم این شرکت، رکورد ماهانه تولید 112 هزارو 763 تن تختال به ثبت برسد.
وی افزود: در این مدت میانگین تعداد سکوئنس از 18 ذوب متوالی ریخته گری شده، به 18.6 ذوب افزایش یافته که در ثبت این رکورد تأثیر بسزایی داشت.
هراتیان رکورد قبلی تولید تختال در این شرکت را مربوط به فروردین ماه سال گذشته و به میزان 110 هزار و 695 تن اعلام کرد.
وی همچنین از ثبت رکورد روزانه 22 ذوب در کوره شماره یک خبر داد و گفت: آخرین رکورد این کوره مربوط به شهریورماه سال 92 و به تعداد 21 ذوب بوده است.
مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال جاری گفت: برغم شرایط نامناسب اقتصادی و رکود حاکم بر بازار فولاد، با تلاش همکاران از ابتدای امسال تا پایان آذرماه ، هشت هزار و 360 تن اسلب تولید شده که این میزان تولید، در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، رشد 4.3 درصدی را نشان می دهد.
وی به اهمیت صادرات در شرایط فعلی حاکم بر بازار اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از 95 هزار تن تختال صادر شد که این میزان صادرات 16.2درصد از کل فروش فولاد هرمزگان در سال جاری را به خود اختصاص داده است.
هراتیان گفت: تغییر و بروز رسانی روش ها و دستورالعمل های کاری و تعمیراتی، کنترل مؤثر و مداوم فرآیند، کنترل توقفات و انجام به موقع تعمیرات پیشگیرانه و برگزاری اثربخش تعمیرات برنامه ریزی شده در کسب این رکورد مؤثر بود.
وی با قدردانی از تمامی همکاران تلاشگر در ناحیه فولادسازی و سایر واحدها که در تحقق این رکورد یاری رساندند، افزود: به طور قطع کسب این موفقیت حاصل تلاش همه جانبه مدیریت و کارکنان و با همدلی و انجام کار گروهی بوده است .
مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: با بهبود شرایط اقتصادی و خروج از رکود، در بازار فولاد شاهد عملکرد درخشان تری از مجموعه فولاد هرمزگان خواهیم بود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا