بدخواهان با شارلاتانیزم رسانه‌ای به دنبال فشار بر شورای نگهبان هستند

بدخواهان با شارلاتانیزم رسانه‌ای به دنبال فشار بر شورای نگهبان هستند

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور سابق، گفت: آنهایی که خواب طراحی فتنه جدیدی را در سر می‌پرورانند باید بدانند که ملت همیشه آگاه و انقلابی ایران در صحنه هستند و بدخواهان انقلاب را به زباله دان تاریخ روانه می کنن

به گزارش اقتصاد ایران آنلاین به نقل از شمانیوز: محمد شیخان معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور سابق حماسه 9 دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی دانست که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه صدای بلند و فریاد دینداری مردم در برابر دنیاپرستی ظالمان و مستکبران جهانی در 9 دی طنین انداز شد، افزود: مردم ما در آن روز تاریخی با بصیرت انقلابی در حماسه 9 دی توانستند صحنه‌ای از شکوه و عظمت و اقتدار اسلام را در مقابل هیمنه پوشالین استکبار به تصویر بکشانند و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک بمالند،
وی در ادامه گفت :هرچند عده ای در آن ایام به آتش برافروخته شده دشمنان انقلاب دل بسته بودند ولیکن این آتش به دامان آنها برگشت و رسوای عالم شدند.
شیخان فتنه گران را افرادی خواند که از کشتی نجات ملت جامانده و در گرداب دنیاپرستی غرق شدند و بر همین اساس اظهار داشت: آنهایی که خواب کودتای مخملی را در سال 88 در ذهن می‌پروراندند به وسیله مردم به زباله‌دان تاریخ روانه شدند و این یعنی آنکه مردم همیشه و در همه حال پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند.
معاون اطلاع رسانی دولت سابق تأکید کرد: باید9 دی را روز تجدید میثاق مجدد مردم با ولایت و آرمان های انقلاب نامگذاری کرد که به نظرم نشأت گرفته از بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.
شیخان با اشاره به مطرح شدن بحث های پیرامون شورای رهبری و هجمه های صورت گرفته به شورای نگهبان در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری ، گفت: اینگونه هجمه ها و طراحی ها مسبوق به سابقه بوده است، بدخواهان و کینه توزان همواره نهادهای انقلابی را مورد حمله قرار داده و اینبار می خواهند با فشار و "شارلاتانیزم رسانه ای"خود را بر قانون تحمیل نمایند اما باید بدانند که دست آنها برای ملت رو شده است و آبرنگ نقاشی آنها دیگر برای مردم رنگی ندارد.
وی همچنین گفت : همانطور که فتنه سال ٨٨ اولین فتنه پیش پای انقلاب نبوده و آخرین هم نیست بنابراین باید مراقب بود که دشمن شکست خورده در صحنه های قبلی این بار با تجربه ای بیشتر و با چهره ای دیگر به میدان خواهد آمد اما باید بدانند که ملت بیدار و هوشیار است و اجازه بازیگری برای آتش افروزی دیگر به استکبار و پادوهای داخلی آنها نخواهد داد.
محمد شیخان گفت: برگ های جدید آنها برای بازی دوباره در نزد ملت سوخته است و قطعا اینبار نیز همچون گذشته با سیلی محکم مردم از صحنه بازیگری برای استکبار و نظام سلطه کنار زده خواهند شد.
وی در همین راستا ادامه داد: آنهایی که خواب طراحی فتنه جدیدی را در سر می‌پرورانند باید بدانند که ملت همیشه آگاه و انقلابی ایران در صحنه هستند و بدخواهان انقلاب را به زباله دان تاریخ روانه خواهند کرد.
شیخان با بیان اینکه حماسه سازان اصلی انتخابات مردم هستند گفت: همانطور که قبلا هم شاهد بوده ایم افرادی که با "بادهای"دمیده شده در "بادکنک"خود وارد رقابت انتخابات شده و دم از مردم پذیری زده اند توسط همین مردم از صحنه خارج گردیدند، بنابراین اگر امروز نیز عده ای به دنبال تحمیل خود بر مردم در صحنه انتخابات هستند باید بدانند که قانون برای همه یکسان است و آنهایی که شرایط حضور در صحنه‌های تصمیم‌گیری ملت بزرگ و انقلابی ایران را ندارند باید به قانون تمکین نمایند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا